Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs Ādažos novērtēts kā 4. labākais no 56 pašvaldībām

19.01.2017.

KAC_no_arpusesVides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija 2016.gada beigās sagatavoja katra Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (turpmāk – VPVKAC) individualizēto darbības atskaiti. Tajā iekļautas šādas tēmas: veikto pakalpojumu un konsultāciju kopējais skaits un to īpatsvars; pakalpojumu un konsultāciju indekss; veikto pakalpojumu un konsultāciju veidi; veikto pakalpojumu un konsultāciju dinamika; veikto pakalpojumu un konsultāciju teritoriālā dinamika; VPVKAC klientu apmierinātības aptaujas rezultāti. Ādažu novada VPVKAC veiktie pakalpojumi un konsultācijas ieņem 4. vietu no 56 izvērtētajām pašvaldībām. Pateicamies VPVKAC klientiem par sniegto vērtējumu, kā arī aicinām turpmāk izmantot VPVKAC pakalpojumus!

VPVKAC individualizētā darbības atskaite