TE IR DARBS: pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz Izglītības un jaunatnes nodaļas vadītāja amatu

23.02.2022.

Ādažu novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu un Izglītības un jaunatnes nodaļas vadītāja amatu. Pieteikšanās līdz 15. martam. 

Mērķis: Vadīt pašvaldības administrācijas struktūrvienību “Izglītības un jaunatnes nodaļa”, pārraudzīt pašvaldības izglītības iestāžu darbu, kā arī organizēt un koordinēt pašvaldības attīstības jautājumus izglītības un darba ar jaunatni jomā.

Prasības pretendentiem:

  • akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams vadības vai izglītības jomā);
  • vismaz triju gadu darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un angļu valodas un / vai citas ES oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • pieredze un prasmes administratīvajā vadībā;
  • pieredze un prasmes finanšu plānošanā un budžeta izpildē;
  • pieredze ar izglītības jomu saistītu projektu vadībā;
  • prasme izteikt un argumentēt viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā paaugstinātas intensitātes apstākļos;
  • labas plānošanas, organizatora un prezentācijas, loģiskā domāšana, mērķtiecība un prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu;
  • prasmes darbā ar MS Office programmām un biroja tehniku;
  • darba pieredze pašvaldības iestādē ar vakantā amata pienākumiem saistītās jomās tiks uzskatīta par priekšrocību.

Vadītāja amata kandidātam jāpiemīt šādām kompetencēm:

  • orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu;
  • konceptuālā, analītiskā un stratēģiskā domāšana;
  • spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
  • komandas vadīšana un darbinieku motivēšana;
  • pārmaiņu vadība.

Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt, organizēt un plānot Izglītības un jaunatnes nodaļas (turpmāk – nodaļa) darbu, atbildēt par nodaļas darbības atbilstību normatīvajiem aktiem;
  • izstrādāt un ieviest novada izglītības un jaunatnes politikas stratēģiju, iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus;
  • koordinēt padotībā esošo iestāžu un to vadītāju darbu;
  • organizēt aktivitātes izglītības kvalitātes uzlabošanai izglītības iestādēs, nodrošināt izglītības iestāžu savstarpējo sadarbību un informācijas apriti;
  • veicināt ārējā finansējuma piesaisti izglītības kvalitātes pilnveidei, starptautisko sadarbības tīklu attīstībai, pedagogu un skolēnu apmaiņai
  • veikt citus pienākumus, kas paredzēti spēkā esošajos normatīvajos aktos.

Piedāvājam:

  • pilnas slodzes atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • sociālās garantijas;
  • bruto algu EUR 2038,00 (profesijas kods 1213 23).

Pretendentam jāiesniedz:

  • CV un motivācijas vēstule,
  • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas,
  • argumentēta eseja (sagatavota datorrakstā) „Ādažu novada izglītības attīstības vīzija” (1 (viena) A4 formāta lapa);
  • derīgs COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts.

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2022. gada 15. martam (ieskaitot) uz e-pastu vakance@adazi.lv, vai pa pastu – Ādažu novada pašvaldība, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu pagasts, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu: 1) Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. 2) Personas datu apstrādes pārzinis ir Ādažu novada pašvaldība, kontaktinformācija: Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu pagasts, Ādažu novads, LV-2164. tālr. 67997350, e-pasts dome@adazi.lv.

Ar konkursa nolikumu var iepazīties ŠEIT(pdf formātā) vai ŠEIT (doc formātā)