Publicēšanas datums: 25/01/2011
I.1)NOSAUKUMS, ADRESE UN KONTAKTPERSONA(-AS)
Pilns nosaukums, reģistrācijas numurs: Ādažu novada dome, 9000004847 | ||
Pasta adrese: Gaujas iela 16 | ||
Pilsēta: Ādaži | Pasta indekss: LV-2164 | Valsts: Latvija |
Kontaktpersona(-as) Dzintars Kronbergs | Tālruņa numurs: 67997350 | |
E-pasts: dzintars.kronbergs@adazi.lv | Faksa numurs: 67997828 | |
Interneta adreses Vispārējā interneta adrese (URL): www.adazi.lv Pircēja profila adrese (URL): www.adazi.lv |
||
Norādītajā interneta adresē ir pieejama iepirkuma dokumentācija Jā ■ Nē □ |
Iepirkuma dokumentus var saņemt ■ Iepriekš minētajā adresē □ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu) |
Piedāvājumi jāiesniedz ■ Iepriekš minētajā adresē □ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu) |
I.2) PASŪTĪTĀJA VEIDS UN GALVENĀ(-ĀS) DARBĪBAS JOMA(-AS)
□ Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas □ Valsts vai federāla aģentūra/birojs ■ Reģionāla vai vietēja iestāde □ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs □ Publisko tiesību subjekts □ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija □ Cits: |
■ Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi □ Aizsardzība □ Sabiedriskā kārtība un drošība □ Vide □ Ekonomika un finanses □ Veselība □ Dzīvokļu un komunālā saimniecība □ Sociālā aizsardzība □ Atpūta, kultūra un reliģija □ Izglītība □ Cita: |
Pasūtītājs veic iepirkumu citu pasūtītāju vajadzībām Jā □ Nē ■ |
II.1. Iepirkuma līguma nosaukums: Siamniecības preču piegāde Ādažu novada domes iestāžu vajadzībām |
II.2. Līguma veids un būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta NUTS kods LV007 | |||
(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu (piegādes vai pakalpojumi), kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam) | |||
Būvdarbi □ Piegāde ■ Pakalpojumi □ | |||
Būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta: Ādaži | |||
II.3. Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida un daudzuma apraksts vai līgumcena: Siamniecības preču piegāde Ādažu novada domes iestāžu vajadzībām |
II.4. Iepirkuma nomenklatūra (CPV) | |||
Galvenais priekšmets 03143000-5 |
Papildu priekšmeti |
II.5. Iepirkums ir sadalīts daļās JĀ ■ Nē □ Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (lūdzu, atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu): |
Tikai vienu daļu | □ | Vienu vai vairākām daļām | ■ | Visām daļām | □ |
II.6. Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš |
Līguma darbības laiks mēnešos: 12 vai dienās (no līguma noslēgšanas dienas) vai no (dd/mm/gggg) līdz (dd/mm/gggg) |
III.1. Iepirkuma identifikācijas numurs: ĀND 2011/5 |
III.2. Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma dokumentus Iepirkuma dokumentus var saņemt līdz Datums 07/02/2011 (dd/mm/gggg) Darba laiks 9:00-17:00, piektd. līdz 15:00 |
III.3. Piedāvājumā izmantojamā(-s) valoda(-s) ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □ Citas: |
III.4. Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi Datums: 07/02/2011 (dd/mm/gggg) Laiks: 11:00 |
III.5. Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts) 07/02/2011 (dd/mm/gggg) Laiks: 11:00 Vieta: Ādaži, Gaujas iela 33A, Ādažu novada dome |
III.6. Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Kopienas fondi
JĀ □ Nē ■ Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām): |
III.7) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības Jā □ Nē ■ Ja jā, norādiet informāciju par šīm prasībām: |
III.8. Cita papildu informācija (ja nepieciešams) |
Iepirkums pārtraukts Iemesls: Grozījumi iepirkumu dokumentācijā Lēmuma pieņemšanas datums: 27/01/2011 |