PAZIŅOJUMS PAR PLĀNOTO LĪGUMU

Publicēšanas datums: 25/01/2011


I SADAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1)NOSAUKUMS, ADRESE UN KONTAKTPERSONA(-AS)

Pilns nosaukums, reģistrācijas numurs: Ādažu novada dome, 9000004847
Pasta adrese: Gaujas iela 16
Pilsēta: Ādaži Pasta indekss: LV-2164 Valsts: Latvija
Kontaktpersona(-as) Dzintars Kronbergs Tālruņa numurs: 67997350
E-pasts: dzintars.kronbergs@adazi.lv Faksa numurs: 67997828
Interneta adreses
Vispārējā interneta adrese (URL): www.adazi.lv
Pircēja profila adrese (URL): www.adazi.lv
Norādītajā interneta adresē ir pieejama iepirkuma dokumentācija      Jā

 
Iepirkuma dokumentus var saņemt
Iepriekš minētajā adresē
Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
Piedāvājumi jāiesniedz
Iepriekš minētajā adresē
Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)


I.2) PASŪTĪTĀJA VEIDS UN GALVENĀ(-ĀS) DARBĪBAS JOMA(-AS)

Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
Valsts vai federāla aģentūra/birojs
Reģionāla vai vietēja iestāde
Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
Publisko tiesību subjekts
Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
Cits:
Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi
Aizsardzība
Sabiedriskā kārtība un drošība
Vide
Ekonomika un finanses
Veselība
Dzīvokļu un komunālā saimniecība
Sociālā aizsardzība
Atpūta, kultūra un reliģija
Izglītība
Cita:
Pasūtītājs veic iepirkumu citu pasūtītāju vajadzībām       Jā


II. SADAĻA. LĪGUMA PRIEKŠMETS

II.1. Iepirkuma līguma nosaukums:
Siamniecības preču piegāde Ādažu novada domes iestāžu vajadzībām
II.2. Līguma veids un būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta     NUTS kods LV007
(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu (piegādes vai pakalpojumi), kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam)
Būvdarbi Piegāde Pakalpojumi
Būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta: Ādaži
II.3. Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida un daudzuma apraksts vai līgumcena:
Siamniecības preču piegāde Ādažu novada domes iestāžu vajadzībām
II.4. Iepirkuma nomenklatūra (CPV)
Galvenais priekšmets
03143000-5
Papildu priekšmeti

II.5. Iepirkums ir sadalīts daļās        JĀ   
Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (lūdzu, atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu Vienu vai vairākām daļām Visām daļām
II.6. Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš
Līguma darbības laiks mēnešos:  12 vai dienās (no līguma noslēgšanas dienas)
vai no (dd/mm/gggg)
līdz             (dd/mm/gggg)


III SADAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA

III.1. Iepirkuma identifikācijas numurs: ĀND 2011/5
III.2. Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma dokumentus
Iepirkuma dokumentus var saņemt līdz
Datums 07/02/2011 (dd/mm/gggg)        Darba laiks 9:00-17:00, piektd. līdz 15:00
III.3. Piedāvājumā izmantojamā(-s) valoda(-s)
ES    CS    DA    DE    ET    EL    EN    FR    IT    LV    LT    HU    MT    NL    PL    PT    SK    SL    FI    SV   
Citas:

III.4. Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi
Datums: 07/02/2011 (dd/mm/gggg) Laiks: 11:00

III.5. Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts) 07/02/2011 (dd/mm/gggg) Laiks: 11:00
Vieta:  Ādaži, Gaujas iela 33A, Ādažu novada dome
III.6. Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Kopienas fondi    JĀ  
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
III.7) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības     Jā

Ja jā, norādiet informāciju par šīm prasībām:
III.8. Cita papildu informācija (ja nepieciešams)

Iepirkums pārtraukts

Iemesls: Grozījumi iepirkumu dokumentācijā
Lēmuma pieņemšanas datums: 27/01/2011

PIELIKUMS A

PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPERSONAS