Iepirkuma ĀNS09/04 nolikums

 

1.             Iepirkuma nosaukums

„Komunālo norēķinu sistēmas ieviešana” (iepirkuma identifikācijas numurs ĀNS09/04) (turpmāk - Iepirkums).

 

2.             Informācija par pasūtītāju

Pasūtītājs:

SIA „Ādažu namsaimnieks”,

LV 40003422041,

Gaujas iela 13/15, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164.

 

Pasūtītāja kontaktpersona:

Izpilddirektors

Agris Kiršteins,

tel.nr.: 67997029,

faksa nr.: 67997690.

 

3.             Iepirkuma tiesiskais pamats

Saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

 

4.           Iepirkuma priekšmets.

Iepirkuma priekšmets ir šīs instrukcijas 2. pielikumā „Tehniskā specifikācija” (turpmāk - Specifikācija) noteiktā programmnodrošinājuma un sistēmas ieviešanas pakalpojuma sniegšana. Līguma summa līdz 5000.00Ls

 

 

5.             Piedāvājums

Pretendents var iesniegt Iepirkumam vienu piedāvājumu (t.i., vienu piedāvājuma variantu), kas sastāv no šādiem dokumentiem:

-       pieteikuma dalībai iepirkumā;

-       tehniskā piedāvājuma;

-       finanšu piedāvājuma.

 

6.             Prasības pret pretendentu

6.1.            Pretendentam rakstveidā jāapliecina sava vēlme piedalīties Iepirkumā.

6.2.            Uz pretendentu nedrīkst attiekties Publisko iepirkumu likuma 39. panta pirmajā daļā minētie nosacījumi.

6.3.            Pretendenta tehniskajā piedāvājumā norādītajam attiecībā uz pakalpojumu jāatbilst Specifikācijā izvirzītajām prasībām.

6.4.            Pretendents ir veicis komunālo norēķinu sistēmu ieviešanu vismaz 5 uzņēmumos, kuros dzīvokļu skaits ir lielāks par 2000.

6.5.            Pretendentam ir vismaz 5 gadu pieredze komunālo norēķinu sistēmu izstrādē vai ieviešanā.

6.6.            Pretendentam rakstveidā jāapliecina, ka, ja šī Iepirkuma ietvaros viņam tiks piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, viņš parakstīs iepirkuma līgumu un pildīs visas viņa paredzamās saistības, kas izriet no viņa iesniegtā piedāvājuma Iepirkumā un Līguma.

 

7.             Iesniedzamie dokumenti

7.1.            Pieteikums dalībai iepirkumā, kas jāsagatavo atbilstoši šai instrukcijai pievienotajam paraugam (šīs instrukcijas 1. pielikums).

7.2.            Tehniskais piedāvājums, kas pēc formas jāsagatavo atbilstoši šai instrukcijai pievienotajam paraugam (šīs instrukcijas 2. pielikums). Tehniskajā piedāvājumā jānorāda visa informācija, kas pieprasīta šīs instrukcijas 2. pielikumā. Piedāvājumā ir jābūt sniegtam izklāstam par to, kā tiks realizētas tehniskajā specifikācijā noteiktās prasības.

7.3.            Finanšu piedāvājums, kas pēc formas jāsagatavo atbilstoši šai instrukcijai pievienotajam paraugam (šīs instrukcijas 3. pielikums). Finanšu piedāvājumā norādītajā līgumcenā pretendentam jāiekļauj visas paredzamās izmaksas, kas izriet no viņa paredzamajām saistībām saskaņā ar viņa iesniegto tehnisko piedāvājumu un Līgumu.

 

8.             Piedāvājuma iesniegšana

8.1.            Pretendents var iesniegt piedāvājumu Iepirkumam līdz 2009. gada 8. oktobrim plkst. 9:00 Gaujas iela 13/15, Ādaži, Rīgas rajons, LV-2164, iesniedzot personīgi vai atsūtot pa pastu.

8.2.            Pretendenta iesniegtais piedāvājums šim Iepirkumam ir spēkā (t.i., saistošs iesniedzējam) līdz iepirkuma līguma noslēgšanai, bet ne ilgāk kā 45 (četrdesmit piecas) dienas, skaitot no šīs instrukcijas 7.1. apakšpunktā norādītās piedāvājumu iesniegšanas dienas.

8.3.            Piedāvājumu iesniedz aizlīmētā un aizzīmogotā aploksnē, uz kuras norāda Pasūtītāja un pretendenta nosaukumu, un Iepirkuma nosaukumu.

 

9.             Piedāvājumu vērtēšana un lēmuma pieņemšana

No pretendentiem, kuri sagatavojuši savu piedāvājumu atbilstoši šīs instrukcijas 6. punktā noteiktajam, un, kuri atbilst šīs instrukcijas 5. punktā noteiktajam, Pasūtītājs izvēlas un pieņem lēmumu slēgt iepirkuma līgumu ar pretendentu, kura finanšu piedāvājumā norādītā līgumcena ir viszemākā.

 

10.         Iepirkuma līgums

Pasūtītājs par šīs instrukcijas 3. punktā noteikto Iepirkuma priekšmetu slēdz iepirkuma līgumu ar šīs instrukcijas 8. punktā noteiktajā kārtībā izvēlēto pretendentu, pamatojoties uz pretendenta iesniegto piedāvājumu.

 

11.         Informācijas sniegšana par Pasūtītāja pieņemto lēmumu

Pasūtītājs piecu dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas, saskaņā ar šīs instrukcijas 8. punktā noteikto, publicē paziņojumu par pieņemto lēmumu Pasūtītāja mājas lapā (interneta adrese: www.adazi.lv).

 

12.         Pielikumi

Šai instrukcijai pievienoti šādi pielikumi:

-       1. pielikums - „Pieteikums dalībai iepirkumā”;

-       2. pielikums - „Tehniskā specifikācija”;

-       3. pielikums - „Finanšu piedāvājums”.

 


1.pielikums

iepirkuma „Komunālo norēķinu sistēmas ieviešana”

(ĀNS09/04) instrukcijai

 

Pieteikums dalībai iepirkumā

 

<Izdošanas vieta>                                                                               <Izdošanas datums>

 

<atbildīgās personas amats, vārds, uzvārds>, <uzņēmējdarbības forma, nosaukums, reģistrācijas numurs, juridiskā adrese> vārdā (tālāk tekstā- Pretendents), parakstot šo pieteikumu, iesniedz savu tehnisko piedāvājumu un finanšu piedāvājumu, kas pievienoti šim pieteikumam (tālāk - Piedāvājums), SIA „Ādažu Namsaimnieks” izsludinātajam iepirkumam „Komunālo norēķinu sistēmas ieviešana”, kura identifikācijas numurs ir ĀNS09/04 (tālāk-Iepirkums).

Parakstot šo pieteikumu, Pretendents apliecina, ka:

1.      nav ar tiesas spriedumu atzīts par vainīgu līdzdalībā noziedzīgā organizācijā, korupcijā, krāpnieciskās darbībās finanšu jomā vai noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijā;

2.      nav pasludināts par maksātnespējīgu, saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, nav uzsākta tiesvedība par bankrotu;

3.      nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu ne Latvijā, ne citās valstīs;

4.      pēdējo triju gadu laikā no Piedāvājuma iesniegšanas dienas nav konstatēti Pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi, nav spēkā stājušos tiesas spriedumu vai citu kompetentu institūciju sniegtu atzinumu par būtisku attiecīgo nozari regulējošo normatīvo aktu pārkāpumu, kā arī vides aizsardzības, konkurences vai darba tiesību pārkāpumu;

5.      ņemot vērā paredzamās saistības, kuras izriet no Piedāvājuma un Iepirkuma instrukcijas noteikumiem, Pretendents ir reģistrēts, licencēts un sertificēts atbilstoši Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajam;

6.      visa Piedāvājumā sniegtā informācija ir patiesa un Piedāvājums ir spēkā visu Iepirkuma instrukcijas 7.2.punktā noteikto termiņu;

7.      ir iepazinies ar Iepirkuma instrukciju, tās pielikumiem, piekrīt visiem Iepirkuma instrukcijas noteikumiem un apņemas pildīt paredzamās saistības, ja Pretendentam tiks piešķirtas Iepirkuma līguma slēgšanas tiesības.

 

            <Amata nosaukums>                z.v.       <Paraksts un paraksta atšifrējums>


2.pielikums

iepirkuma „Komunālo norēķinu sistēmas ieviešanu”

(ĀNS09/04) instrukcijai

 

Tehniskā specifikācija

 

I Vispārīgā informācija

 

SIA „Ādažu Namsaimnieks” šobrīd izmanto komunālo norēķinu sistēmu NAMS v3.0, kuras tehnoloģiskā platforma ir MS FoxPro un DOS. Lai uzlabotu iedzīvotājiem sniegto pakalpojumu kvalitāti, SIA „Ādažu Namsaimnieks” plāno veikt esošās sistēmas nomaiņu.

Tehniskā specifikācija nosaka programmnodrošinājuma funkcionālas un tehniskās prasības, un prasības sistēmas ieviešanai.

 

II Komunālo norēķinu sistēmas funkcionālās prasības

  1. Maksātāju kartotēkas uzturēšana, informācijas meklēšanas iespējas pēc adreses, īrnieka vai rēķina numura. Iespēja atlasīt adreses pēc dažādiem brīvi definējamiem kritērijiem.
  2. Iespēja konfigurēt papildus datu laukus, kas sistēmā jāuztur par adresi un mājām.
  3. Rēķina aprēķins, glabāšana un apskate. Aprēķins var notikt vienam maksātājam, maksātāju grupai, mājai vai māju grupai.
  4. Aprēķina iespējamība pēc dažādiem raksturlielumiem - par pamatu ņemot skatītāja rādījumus vai citus raksturlielumus, tajā skaitā brīvi konfigurējamus.
  5. Speciālu tarifu/atlaižu atbalsts – iespēja norādīt speciālu tarifu vienam vai vairākiem dzīvokļiem, grupai, visai mājai.
  6. Pārrēķinu atbalsts - jāvar veikt iepriekšējo rēķinu pārrēķinu, kas tiek īpaši attēlots uz rēķiniem. Sistēma saglabā pārrēķinu vēsturi.
  7. Pārrēķini un anulēšana var notikt vienam maksātājam, maksātāju grupai, mājai vai māju grupai.
  8. Aprēķinu pārbaudes iespējas - jānodrošina iespēju apskatīt rēķinu pa pakalpojumu veidiem, kas iekļauti šajā rēķinā, izsekot kā veikts maksas aprēķins par katru pakalpojumu.
  9. Kavējumu naudas aprēķina iespēja. Sistēmai jāļauj mainīt apmaksas termiņu un kavējuma naudas procentus un jānodrošina aprēķina atšifrējums.
  10. Sistēmai jāatbalsta vairāki samaksas sadales algoritmi (piemēram, sākumā sedz kavējuma naudu un pēc tam pārējās pozīcijas proporcionāli).
  11. Rēķinu apmaksas kontrole, iespēja ievadīt apmaksas informāciju kasē, no bankas izrakstiem vai citiem ieņēmumu avotiem.
  12. Sistēmai ir jānodrošina iespēju lietotājiem pašiem veidot atskaites un atskaišu formas ar sistēmas līdzekļiem.
  13. Sistēmai ir jānodrošina finanšu atskaites kalendārā mēneša ietvaros. Veicot pārrēķinus, rezultāti nedrīkst ietekmēt noslēgto mēnešu finansu atskaites. Labojumi ir pieļaujami tikai ar speciāla lietotāja pieeju.
  14. Jānodrošina iespēja definēt dažādus lietotājus un lietotāju grupas kā arī to pieejas tiesības.
  15. Sistēmai ir jānodrošina datu izmaiņu auditēšana.
  16. Sistēmai ir jānodrošina datu eksportu uz Microsoft Excel.
  17. Sistēma nodrošina rēķinu izsūtīšanu klientiem pa e-pastu. Drukājot rēķinus var norādīt, ka tiem, kuriem adresēm, kurām rēķini ir izsūtīti pa e-pastu, rēķins netiek drukāts.
  18. Sistēmai ir jānodrošina automātisku no bankām saņemto maksājumu failu apstrādi (FiDaVISTA formāts).
  19. Sistēmai ir interfeiss ar kases aparātu un veicot apmaksas reģistrāciju sistēmā, tiek izdrukāts kases čeks.
  20. Sistēma nodrošina svītru koda drukāšanu uz rēķina un šī koda izmantošana maksājumu apstrādē ir izmantojama banku sistēmā.

 

III Programmnodrošinājuma tehniskās prasības

  1. Sistēma realizēta izmantojot klienta-servera tehnoloģiju un nodrošina darbību daudzlietotāju režīmā.
  2. Sistēma atbalsta operētājsistēmas Windows XP/2000/Vista.
  3. Sistēmas plānotais lietotāju skaits – 3 gab.
  4. Adrešu skaits, kas jāuztur sistēmā – līdz 2000.

 

IV Prasības sistēmas ieviešanai

1.             Projekta ieviešanas laiks – 1 mēnesis Pretendents iesniedz projekta ģenerālplānu, tajā norādot projekta laika grafiku ar aktivitātēm, atbildīgajiem un norādot nodevumu izstrādāšanas, izskatīšanas un akceptēšanas posmus.

2.             Piegādātājam jānodrošina datu migrācija no esošās sistēmas NAMS v3.0.

3.             Piegādātājs veic galvenā lietotāja apmācību darbam ar sistēmu.

 

V Prasības sistēmas uzturēšanai

1.      Piegādātājs nodrošina izmaiņu veikšanu programmas izpildāmajā kodā, nodrošinot programmas funkcionalitātes izmaiņas atbilstoši Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām, ja tās attiecas uz kādu programmas sastāvdaļas darbību.

2.       Izpildītājs nodrošina atklāto problēmu vai programmas kļūdu novēršanu, par kurām ziņo Pasūtītājs

3.      Izpildītājs nodrošina Pasūtītājam iespēju Līguma darbības laikā iegūt programmatūras jaunākās versijas.

4.      Izpildītājs sniedz Pasūtītājam konsultācijas pa telefonu sistēmas galvenajam lietotājam.


3.pielikums

iepirkuma „Komunālo norēķinu sistēmas ieviešanu”

(ĀNS09/04) instrukcijai

 

Finanšu piedāvājuma forma

 

 

NPK

Izmaksu pozīcija

Cena

bez PVN

PVN

Cena

ar PVN

1.

Licenču piegāde

 

 

 

 

2.

Pirmā gada uzturēšanas izmaksas

 

 

 

 

3.

Sistēmas ieviešanas izmaksas

 

 

 

 

 

Kopējā piedāvājuma summa:

 

 

 

 

 

 

Finanšu piedāvājumu apliecinu:

 

Pretendents:

 

Parakstītāja amats, vārds, uzvārds:

 

Paraksts:

 

Datums:

 

 

 

Zīmoga vieta: