Valsts zemes dienesta darbs svētku laikā

11.12.2014.

Valsts zemes dienests informē, ka sakarā ar informācijas sistēmu darbības pārtraukumu laika posmā no 2014.gada 29.decembra līdz 2015.gada 5.janvārim, ir plānotas šādas izmaiņas klientu apkalpošanā:

 

·  līdz 2014.gada 23.decembrim nepieņemsim pasūtījumus izpildei paātrinātā kārtībā, ja plānotais izpildes termiņš ir laika posmā no 2014.gada 10.decembra līdz 2015.gada 5.janvārim un tehniski nebūs iespējams nodrošināt to izpildi;

 

· 2014.gadā pieņemtajiem un izpildē esošajiem pasūtījumiem 2015.gada 5. janvārī izpildes termiņš var tikt pagarināts par 2 (divām) darba dienām;

 

· 2014.gada 29. un 30.decembrī gaidīsim Jūs klientu apkalpošanas centros Cēsīs,  Daugavpilī,  Gulbenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Kuldīgā, Liepājā, Madonā, Rīgā, Rēzeknē, Valmierā un Ventspilī, lai izsniegtu izpildītos pasūtījumu vai sniegtu konsultāciju. Savukārt jaunus pasūtījumus nepieņemsim.

 

Citos klientu apkalpošanas centros klientu apkalpošanu nenotiks.

 

· 2015.gada 5.janvārī reģistrēsim pasūtījumus, pamatojoties uz elektroniskajā pasta adresē 29. un 30. decembrī saņemtajiem Jūsu pieprasījumiem.

 

· Saskaņā ar 2014. gada 26. maija  Ministru kabineta rīkojumu Nr.245 "Par darba dienu pārcelšanu 2015.gadā" darba diena no piektdienas, 2015.gada 2. janvāra, pārcelta uz sestdienu, 2015. gada 10. janvāri. 

 

Vienlaikus atgādinām, ka pasūtījuma izpildes statusu var pārbaudīt, izmantojot mobilās aplikācijas funkciju „Meklēšana”/”Apskatīt pasūtījumu”, ievadot pasūtījuma numuru.

 

Neskaidrību gadījumā lūdzam zvanīt uz informatīvo tālruni 67038800.