Atbalstot uzņēmējus, kā arī dodot iespēju apliecināt vietējo kompāniju kvalitāti un profesionalitāti, uzņēmumiem, kas iepriekšējos divus gadus izstādē „Riga Food" nav piedalījušies, LUAC dod iespēju saņemt līdz pat 50% finansējumu stenda laukuma nomai. Uzņēmumiem ir iespēja šo atlaidi saņemt, gan piedaloties izstādē individuāli, gan piedāvājot savu produkciju LUAC preču zīmju "Dabīgs Produkts", "Latvijas Produkts" un "Quality Product of Latvia" kopstendā, tādējādi atšķiroties no pārējiem dalībniekiem un piešķirot saviem produktiem vai pakalpojumiem lielāku pievienoto vērtību. Tāpat izstādes dalībniekiem ir iespējams saņemt preču zīmes "Dabīgs Produkts", "Latvijas Produkts" un "Quality Product of Latvia", ja tie atbilst izvirzītajiem kritērijiem, par īpašiem noteikumiem, tādējādi savai precei, produktiem vai pakalpojumiem, piešķirot īpašu nozīmi klientu acīs.
Uzņēmumi, meklējot veidu, kā pilnveidoties, bieži izvēlas piedalīties dažādās savas nozares izstādēs. Tas dod iespēju ne tikai piesaistīt jaunus potenciālos klientus, bet ļauj sameklēt arī iespējamos sadarbības partnerus. Atsaucoties uz nozaru uzņēmumu lūgumiem, Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centrs (LUAC), izskatījis iespēju piešķirt tiem uzņēmumiem, kuri vēl nav pieteikuši savu dalību izstādēm „Riga Agro" 2013 vai „Mežs un Koks 2013", līdz 50% līdzfinansējumu šo izstāžu stenda laukuma nomai. Gan „Riga Agro", gan „Mežs un Koks" izstādes tiek rīkotas jau vairāk nekā desmit gadus, un to popularitāte ar katru reizi tikai turpina pieaugt. Uzņēmumi, saprotot šo izstāžu sniegtās iespējas, aktīvi izrāda interesi par dalību tajās, tomēr ne vienmēr ar pašu uzņēmumu resursiem ir pietiekami, lai dalība šajos pasākumos būtu reāli iespējama.
„Šī ir daļa no atbalsta iespējām, ko LUAC nodrošina vietējiem uzņēmumiem, un aktivitāšu skaits tikai pieaug. Esam gandarīti, ka kopīgiem spēkiem varam rast arvien plašākas iespējas un uzņēmumi to novērtē – līdzdarbojas un ir iniciatīvas bagāti, meklējot iespējas attīstīties. Uzņēmējdarbības vide Latvijā ir ļoti spējīga, cilvēki ir izglītoti un idejām bagāti, nepieciešams tikai neliels atbalsts, lai tās realizētu un iegūtu skanējumu ne vien mūsu valsts mērogā, bet arī plašāk," atzīmē LUAC pārstāvis Kaspars Vītoliņš.
LUAC atbalsta iespējas, kas sākas ar ekspertu konsultācijām uzņēmējdarbībai būtiskās jomās (mārketings, reklāma, inovāciju n personāla vadība, stratēģiska vadība, grāmatvedība u.c.) un turpinās ar atbalstu mārketinga un eksporta veicināšanas pasākumos ir plašas un tiek pieskaņotas katra uzņēmuma vēlamām, vajadzībām un specifikai. Lai uzzinātu, kā LUAC var palīdzēt, uzņēmumi tiek aicināti sazināties ar LUAC speciālistiem, informējot par savām iecerēm un šobrīd būtiskāko atbalsta formu.