TE IR DARBS: pašvaldības Administratīvā nodaļa aicina darbā vecāko referentu

22.02.2022.

Ādažu novada pašvaldības administrācijas Administratīvā nodaļa aicina darbā vecāko referentu uz pilnu slodzi. Pieteikšanās vakancei līdz 11. martam.

Prasības pretendentiem:

  • profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze;
  • teicamas valsts valodas un vēlamas svešvalodas zināšanas;
  • prasme amata pienākumu veikšanai izmantot datortehniku, nepieciešamās datorprogrammas un strādāt ar speciālajām lietvedības dokumentu datu bāzēm;
  • iesniegumu, sūdzību un priekšlikumu lietvedības pārzināšana;
  • sanāksmju un sēžu protokolēšanas prasme;
  • teicamas iemaņas darbā ar MS Office programmām;
  • spēja pastāvīgi plānot savu darbu un ievērot termiņus, augsta atbildības sajūta un precizitāte;
  • lieliskas saskarsmes prasmes, spēja strādāt komandā un pozitīva attieksme, spēja saglabāt konfidencialitāti un toleranci;
  • nepieciešams derīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts.

Galvenie pienākumi: 

  • sagatavot atbildes uz iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem, kā arī rīkojumu projektus atbilstoši Administratīvās nodaļas vadītāja un pašvaldības vadības norādījumiem;
  • nodrošināt pašvaldības korespondences un citu teksta materiālu korektūru un pavairošanu, kā arī kontrolēt to noformējuma atbilstību noteiktajiem standartiem;
  • atbildēt uz telefonu zvaniem, veikt to pāradresāciju adresātiem, kā arī pieņemt un nodot ziņas un informāciju pašvaldības darbiniekiem;
  • sagatavot Tautsaimniecības komitejas un Finanšu komitejas sēžu darba kārtības;
  • nodrošināt Tautsaimniecības komitejas un Finanšu komitejas sēžu protokolēšanu un apkalpošanu, kā arī sniegt deputātiem lēmumu pieņemšanai nepieciešamo informāciju;
  • nodrošināt ar pašvaldības rīkojumu uzdoto darba grupu vai komisiju sēžu protokolēšanu;
  • piedalīties pašvaldības normatīvo aktu projektu izstrādē un esošo normatīvo aktu aktualizēšanā lietvedības jomā;
  • sniegt pašvaldības struktūrvienībām un iestādēm metodisko atbalstu lietvedības jomā.

Par priekšrocību uzskatīs:

  • pieredzi darbā valsts pārvaldē vai pieredzi lietvedības jomā (protokolēšanā).

Piedāvājam:

  • pilnas slodzes atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • sociālās garantijas;
  • bruto algu 1150 euro (profesijas kods 2422 03).

Pretendentam jāiesniedz CV un motivācijas vēstule, kā arī  izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2022. gada 11. martam (ieskaitot) uz e-pastu: vakance@adazi.lv, vai pa pastu: Ādažu novada pašvaldība, Gaujas iela 33 A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461.

 

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu: 1) Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. 2) Personas datu apstrādes pārzinis ir Ādažu novada pašvaldība, kontaktinformācija: Gaujas iela 33 A, Ādaži, Ādažu pagasts, Ādažu novads, LV-2164. tālr. 67997350, e-pasts dome@adazi.lv.

Citas vakances pašvaldībā un pašvaldības iestādēs aplūkojamas sadaļā “Vakances“.