TE IR DARBS: aicinām darbā pašvaldības izpilddirektora vietnieku

27.03.2023.

Ādažu novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz vakanto pašvaldības izpilddirektora vietnieka amatu. Aicinām darbā cilvēku, kurš spētu veiksmīgi vadīt dažādu jomu speciālistu komandu un sniegt nozīmīgu ieguldījumu Ādažu novada attīstībai.

Izpilddirektora vietnieka galvenie amata pienākumi:

  • koordinēt un pārraudzīt saimnieciska rakstura darbu izpildes jomu pašvaldībā;
  • koordinēt un kontrolēt padotībā un pārraudzībā esošo iestāžu un struktūrvienību galvenos darba procesus (padotībā ir pašvaldības aģentūra “Carnikavas komunālserviss”, Ādažu novada būvvalde, un pārraudzībā ir Attīstības un projektu nodaļa, Teritorijas plānošanas nodaļa, kā arī Nekustamā īpašuma nodaļa);
  • organizēt domes lēmumu, saistošo noteikumu, kā arī pašvaldības rīkojumu izpildi amata atbildības jomās;
  • pārraudzīt pašvaldības attīstības dokumentu un teritorijas plānojuma ieviešanu un izpildi;
  • nodrošināt pašvaldības funkciju, investīciju projektu, attīstības uzdevumu, teritorijas izmantošanas nozīmīgāko procesu harmonizāciju;
  • veikt citus pienākumus, kas noteikti normatīvajos aktos.

Amata kandidātam izvirzītas šādas izglītības un profesionālās pieredzes prasības:

  • maģistra grāds vai akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vadībzinātnēs, ekonomikā vai būvniecībā;
  • vismaz 2 gadu nepārtraukta vadības darba pieredze vidēji lielā vai lielā pašvaldības vai valsts pārvaldes institūcijā;
  • pieredze pašvaldības saimniecības jomas iestādes vadīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Amata kandidātam noteiktas šādas kompetences:

  • laba izpratne par valsts pārvaldes un pašvaldības darba organizāciju, attīstības plānošanas, budžeta veidošanas un grāmatvedības uzskaites procesiem;
  • analītiskā un stratēģiskā domāšana;
  • orientācija uz rezultātu sasniegšanu;
  • spēja pieņemt lēmumus, koordinēt darba procesus un uzņemties atbildību;
  • komandas vadīšana un darbinieku motivēšana.

Iesniedzamie dokumenti:

  • dzīves darba gaitu apraksts (CV, ieteicams Europass formā), norādot darba periodus, izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, autovadītāja kategoriju, kā arī prasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām;
  • motivācijas vēstule;
  • redzējuma izklāsts par pašvaldības izpildvaras darbību un efektivitātes uzlabošanu amata atbildības jomās (apjoms ne vairāk kā divas A4 lappuses);
  • amata prasībām atbilstošas augstākās izglītības dokumentu kopijas;
  • apliecinājumu par atbilstību Pašvaldību likuma 21. panta ceturtās daļas prasībām (1.pielikums).

Mēs piedāvājam:

  • darbu valsts amatpersonas statusā
  • interesantu darbu dinamiskā un sekmīgā pašvaldībā;
  • profesionālās izaugsmes iespējas, amata prasmju un pieredzes pilnveidi;
  • sociālos un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem pašvaldības noteiktā kārtībā;
  • stabilu atalgojumu (līdz 2530 EUR pirms nodokļu nomaksas, profesiju klasifikatora kods 1112 39).

Pieteikumu var iesniegt pa pastu (Ādažu novada pašvaldības dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164, ar norādi “Konkursam uz Ādažu novada pašvaldības izpilddirektora vietnieka amatu”) vai personīgi Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (Gaujas iela 33A, Ādaži, vai Stacijas iela 5, Carnikava), darba dienās darba laikā, vai nosūtot elektroniski, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu uz e-pasta adresi vakance@adazi.lv līdz 2023. gada 10. aprīlim, plkst. 23.59. Uzziņas pa tālruni 67996461.

Ar konkursa nolikumu var iepazīties ŠEIT.