Šo ceturtdien, 23.martā, Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs Ādažos un Carnikavā strādās līdz plkst.16.00, arī pašvaldības speciālisti būs pieejami līdz šim laikam

23.03.2023.

Šo ceturtdien, 23.martā, Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs Ādažos un Carnikavā strādās līdz plkst.16.00. Arī pašvaldības speciālisti būs pieejami līdz plkst.16.00.

 Iedzīvotāji VPVKAC pakalpojumus var saņemt:

  1. elektroniski, apmeklējot pašvaldības tīmekļvietni: https://old.adazi.lv/pakalpojumi/e-pakalpojumi/;
  2. rakstot uz e-pasta adresi: dome@adazi.lv;
  3. iesniegumu pašvaldībai var iesniegt atstājot to domes pastkastēs ( atrodas pie domes un kultūras centra ieejas durvīm ).

Iedzīvotāji, kuri vēlas iesniegt gada ienākumu deklarācijas, to var izdarīt Valsts ieņēmumu dienesta  (turpmāk – VID) Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā: https://eds.vid.gov.lv/login/, kā arī zvanot uz VID konsultatīvo tālr.: 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā  “Sarakste ar VID”.