Ādažu novada dome ir noteikusi kārtību personalizētu elektronisko biļešu (eTalonu) saņemšanai Ādažu vidusskolas skolēniem par braukšanu novada teritorijā uz skolu un atpakaļ.
Jaunie skolēni, kuri uzsāk mācības vidusskolā pirmo mācību gadu, līdz eTalona saņemšanai izmanto sabiedrisko pārvadājumu pakalpojuma sniedzēja pakalpojumus, pērkot braukšanas biļeti. Pirmreizējo eTalonu izsniegšanu organizē vidusskolas administrācija, izsniedzot tos bez maksas.
Kamēr eTalons nav saņemts, skolēnam jāpērk biļeti par katru braukšanas reizi, bet ne vairāk kā par 2 braucieniem dienā. Pēc tam, kad ir saņemts eTalons, skolēns vai viņa vecāki var saņemt biļešu iegādes izdevumu kompensāciju, iesniedzot domes Klientu apkalpošanas centrā (turpmāk – KAC) iesniegumu, ar lūgumu atmaksāt radušos izdevumus, pievienojot tam biļetes un norādot savu banku un konta numuru.
Ja „Ekspress-Ādaži” autobusa vadītājs konstatē, ka skolēna eTalons nav tehniski izmantojams (brāķis), viņš veic skolēna nogādāšanu līdz vidusskolai vai no vidusskolas bez maksas, aizturot bojāto eTalonu un nogādājot to KAC pārbaudei. Skolēna pienākums ir nekavējoties informēt vidusskolu (klases audzinātāju) par šādu gadījumu (eTalona paturēšanu) un pieprasīt atkārtota eTalona izsniegšanu KAC. Skolēni, kuru eTalons tika aizturēts, izmanto sabiedrisko pārvadājumu pakalpojuma sniedzēja pakalpojumus, pērkot braukšanas biļeti, līdz jauna eTalona saņemšanai. Pēc atkārtota eTalona saņemšanas skolēns vai viņa vecāki var pieprasīt radušos izdevumu kompensāciju iepriekš aprakstītajā kārtībā.