Pieprasiet biļeti par braucienu sabiedriskajā transportā

07.02.2018.

Ādažu novada dome atkārtoti saņēmusi zvanus no cilvēkiem, ka joprojām ir gadījumi, kad šoferis neizsniedz pasažieriem biļetes “Ekspress Ādaži” autobusos. Atgādinām – ikviena maršruta un reisa pieprasījums tiek mērīts pēc izsniegtā biļešu skaita. Tāpēc aicinām iedzīvotājus būt atbildīgiem un ņemt biļeti par katru braucienu sabiedriskajā transportā. Tāpat pasažieri tiek aicināti rūpīgi pārbaudīt izsniegtajā biļetē norādīto informāciju par gala pieturvietu.

Autobusu maršrutu un reisu lietderība un pieprasījums tiek mērīts, ņemot vērā izsniegto biļešu skaitu pasažieriem. Ja šoferis biļeti neizsniedz un arī pasažieris pats to nepieprasa, Autotransporta direkcijai nav iespējas izsekot patiesajam pasažieru skaitam katrā konkrētajā reisā. Direkcija diemžēl ir saskārusies ar gadījumiem, kad tā rezultātā nācies slēgt kādu maršrutu vai reisu, neskatoties uz to, ka realitātē pēc tiem bijis pieprasījums.

Pasažierim, kurš nav iegādājies vai paņēmis no autobusa vadītāja braukšanas biļeti, var tikt piemērots naudas sods.

Ja konstatējat gadījumus, kad autovadītājs nav rīkojies godprātīgi attiecībā uz biļešu izsniegšanu, aicinām informēt, rakstot uz e-pastu info@atd.lv, norādot maršrutu un brauciena laiku, kad biļete netika izsniegta.