Noslēdzies Ādažu novada Jauno uzņēmēju atbalsta konkurss 2021

21.07.2021.

Ādažu novada dome šogad jau sesto reizi organizēja Ādažu novada jauno uzņēmēju atbalsta konkursu. Konkursa mērķis ir veicināt jauno komersantu veidošanos Ādažu novadā, sekmējot jaunu darba vietu radīšanu, jaunu produktu un pakalpojumu piedāvājuma paplašināšanu. Pieteikšanās konkursam noslēdzās 16.jūnijā un tika saņemti divi projektu pieteikumi.

14. jūlijā noslēdzās projektu vērtēšanas otrā kārta, kurā 1.vietu, saņemot vidējo punktu skaitu „30.75”, ieguva projekts „Zīmola „Lanitium” izveide”. Pamatojoties uz saņemto vērtējumu, projektu vērtēšanas komisija pieņēma lēmumu apstiprināt pašvaldības līdzfinansējumu projekta īstenošanai 2000 euro apmērā. Otrs iesniegtais projekts ieguva vidējo punktu skaitu „21.25”, bet, saskaņā ar Konkursa nolikuma 34. un 35. punktu, par godalgotu vietu ieguvējiem var kļūt pretendenti, kas saņem ne mazāk kā pusi no maksimālā punktu skaita, t.i., vismaz 27,5 punktus, tādēļ nevarēja saņemt pašvaldības līdzfinansējumu projekta īstenošanai.

Līgums ar konkursa uzvarētāju par projekta īstenošanu tiks slēgts pēc uzņēmuma / saimnieciskās darbības veicēja / individuālā komersanta reģistrācijas un citu nepieciešamo dokumentu saņemšanas pašvaldībā.

Projekta „Zīmola „Lanitium” izveide” ietvaros plānots uzsākt uzņēmējdarbību un, izmantojot slapjās filcēšanas tehniku uz zīda (nuno tehnika), izgatavot bērnu un pieaugušo apģērbus, cimdus, cepures, šalles, rotas, čības, somas un dažādus citus aksesuārus. Filcs mūsdienās vairs nav tikai materiāls, no kura gatavo ziemas zābakus jeb “vaļiņkus”. Pateicoties nuno tehnikai, kurā apvieno dabīgos materiālus – zīda audumu, merino vilnu un dabīgās šķiedras (kā viskoze, lins), var izgatavot plānu, elastīgu un izturīgu materiālu. Topošā uzņēmēja ir uzsākusi un turpina tiešsaistes apmācības pie nuno filcēšanas meistares, apgūst dažādus izstrādājumu veidus, tehnikas, lai turpmāk ar individuāliem, oriģināliem un īpašiem, ar rokām tapušiem izstrādājumiem varētu priecēt savus klientus. Projekta ietvaros plānots iegādāties inventāru un izejmateriālus izstrādājumu ražošanas uzsākšanai, kā arī izstrādāt jaunu mājaslapu un veikt mārketinga aktivitātes produktu atpazīstamības veidošanai un pārdošanas apjomu palielināšanai.