Sakarā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju no 11. oktobra līdz 2022. gada 11. janvārim Ādažu un Carnikavas Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centros klātienē tiks apkalpoti tikai klienti ar sadarbspējīgu vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu vai ar Covid-19 testēšanas sertifikātu vai negatīvu SARS CoV-2 antigēna testu, kas nav vecāks par 72 stundām.
Klātienē tiek apkalpoti arī klienti, kuri vēlas izdrukāt vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu.
VPVKAC klientu apkalpošana klātienē notiek tikai ar iepriekšējo pierakstu.
Ierodoties VPVKAC, klientam ir jālieto sejas aizsargmaska.
Vēršam uzmanību, ka VPVKAC klientu apkalpošana notiek epidemioloģiski drošā vidē.
Informējam, ka iedzīvotāji VPVKAC pakalpojumus var saņemt:
Iedzīvotāji, kuri vēlās iesniegt gada ienākumu deklarācijas, to var izdarīt Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā: https://eds.vid.gov.lv/login/, kā arī zvanot uz VID konsultatīvo tālr.: 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.
Aktuālā informācija par VPVKAC pakalpojumu pieejamību tiks operatīvi publicēta pašvaldības tīmekļvietnē www.adazi.lv un sociālajās platformās.
Jau iepriekš pateicamies iedzīvotājiem par sapratni! Esam piesardzīgi un uzmanām savu un tuvinieku veselību!