30.01.2012.
Jau tika ziņots, ka Izglītības un zinātnes ministrija Eiropas Savienības fondu finansētās apakšaktivitātes 3.2.2.1.2. „Izglītības iestāžu informatizācija” ietvaros, lai nodrošinātu stacionāro datoru komplektu iegādi, veica centralizētās iepirkumu institūcijas funkcijas. Atklātais konkurss ”Stacionāro datoru un multimediju kabinetu aprīkojuma iegāde apakšaktivitātes 3.2.2.1.2. „Izglītības iestāžu informatizācija” ietvaros” tika izsludināts 2011. gada 20. jūnijā. Iepirkuma priekšmets tika dalīts 2 daļās. Iepirkuma rezultātā ar SIA „Lattelecom” tika noslēgta vispārīgā vienošanās par attiecīgā IT aprīkojuma piegādi izglītības iestādēm. Līdz ar to ir izpildīts pamatnosacījums, lai projektu īstenotāji, tai skaitā Ādažu vidusskola, varētu uzsākt IT aprīkojuma pasūtīšanu.
Tā kā iepirkuma 1. daļā būs pieejamas preces izglītības iestādēm, kurām projekta ietvaros ir plānots piegādāt vismaz vienu multimediju tehnikas komplektu, Ādažu vidusskolai pasūtījums tiks atvērts 2. iepirkuma daļā, jo tai jau ir citu ERAF projektu ietvaros iegādāti multimediju tehnikas komplekti. Plānotais projekta īstenošana laika posms bija 01.01.2010.-31.03.2012., pamatojoties uz ieilgušo iepirkumu, Ādažu novada dome sadarbībā ar Valsts izglītības attīstības aģentūru ir iecerējusi pagarināt projekta ieviešanas laiku.