Kopš ārkārtas situācijas izsludināšanas pagājušas 3 nedēļas. Šajā laikā vairākiem no mums mainījies gan dzīves ritms un ieradumi, gan pārvietošanās iespējas, kā arī daudziem nācies saskarties ar nopietnākiem pārbaudījumiem – uzņēmuma darbības nodrošināšanu īpašos apstākļos, mācību procesu organizēšanu mājās, jauna darba meklējumiem un citiem izaicinājumiem. Pasākumi saistībā ar COVID-19 vīrusa izplatības ierobežošanu likusi pārvērtēt prioritātes, optimizēt savu darbu, racionālāk izmantot savas spējas un resursus, meklēt jaunus risinājumus un darboties citādākos apstākļos, kā arī augstu novērtēt viens otra cilvēciskumu, cieņu un atbalstu.
! Atgādinām, kā iespējams attālināti pieteikt pakalpojumus domei:
Pateicamies par minēto saziņas veidu aktīvu izmantošanu, kā arī aicinām turpmāk lietot elektroniskos saziņas rīkus, lai atvieglotu saziņu un pakalpojumu saņemšanu ārkārtējās situācijas apstākļos.
Atgādinām par iespējām, ko aicinām izmantot, lai formalitātes ar valsti varētu kārtot attālināti. Minēto digitālo iespēju un risinājumu izmantošana būtiski atvieglo gan saziņu ar valsts pārvaldes iestādēm, gan arī pakalpojumu saņemšanu, nedodoties uz iestādēm klātienē.
Vietne mana.latvija.lv
Vietnē atradīsi informāciju par pakalpojumiem un e-pakalpojumiem 45 dzīves situāciju atrisināšanā (tai skaitā vairāk kā 50 dažādu e-pakalpojumu izpildes video pamācības un shēmas), informāciju par to, kas ir e-adrese, kā arī citus noderīgus informatīvos materiālus, ko vari izmantot komunikācijā ar cilvēkiem.
Portāls Latvija.lv – valsts pārvaldes pakalpojumu portāls!
Portālā Latvija.lv pieejami vairāk kā 700 valsts un pašvaldību iestāžu e-pakalpojumi, kuru izmantošana sniedz iespēju vēlamo pakalpojumu saņemt vai pieteikt attālināti, nedodoties uz iestādi klātienē.
Personas apliecība (eID karte) un e-paraksts
Ja personai ir:
šos rīkus var izmantot, lai:
Oficiālā elektroniskā adrese jeb e-adrese
Portālā Latvija.lv ikvienam e-adreses lietotājam ir drošs konts, kas nodrošina oficiālo ziņojumu no valsts iestādēm saņemšanu un glabāšanu. Tā ir iespēja no jebkuras vietas pasaulē visu saziņu ar valsts un pašvaldību iestādēm veikt elektroniski un vienuviet – savā e-adresē.
Informācija (tai skaitā video pamācības):
Vienotie klientu apkalpošanas centri
Valstī darbojas 117 valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri, kuros iespējams saņemt atbalstu un palīdzību e-pakalpojumu izmantošanā, kā arī e-adreses izveidē.
Šobrīd aicinām ar vienotajiem klientu apkalpošanas centriem sazināties telefoniski vai elektroniski, jo klientu apkalpošana klātienē netiek nodrošināta.
Kontaktinformācija pieejama: www.latvija.lv/lv/pakalpojumucentri.
Atceries par drošības pasākumiem digitālajā vidē!
Izmanto privāto pārlūkošanu, dzēs pārlūkošanas vēsturi, dzēs lejupielādētos failus no publiskiem datoriem pēc e-risinājumu izmantošanas, nesaglabā ievadītās paroles pārlūkprogrammā un, beidzot darbu sistēmās, atslēdzies no tās.
Vairāk informācijas vari atrast vietnē mana.latvija.lv.