14.12.2021.
Aicinām darbā pašvaldības izpilddirektora 1. vietnieku, kurš spētu veiksmīgi vadīt komandu un dot ieguldījumu Ādažu novada attīstībai.
Izpilddirektora vietnieka galvenie amata pienākumi:
- vadīt un pārraudzīt saimnieciska rakstura darbu jomu pašvaldībā;
- koordinēt un kontrolēt padotībā un pārraudzībā esošo iestāžu un to vadītāju darbu (padotībā ir pašvaldības aģentūra “Carnikavas komunālserviss”, Ādažu novada būvvalde, pārraudzībā – Attīstības un projektu nodaļa, Teritorijas plānošanas nodaļa, Infrastruktūras un vides nodaļa, kā arī Nekustamā īpašuma nodaļa);
- organizēt domes lēmumu, saistošo noteikumu, kā arī pašvaldības vadības rīkojumu izpildi amata atbildības jomās;
- pārraudzīt pašvaldības attīstības politikas un teritorijas plānojuma projekta izstrādāšanu;
- pārraudzīt nozīmīgāko pašvaldības investīciju projektu realizāciju;
- nodrošināt pašvaldības saimniecisko darbu, investīciju projektu, attīstības uzdevumu, teritorijas plānošanas nosacījumu un būvniecības jomas harmonizāciju;
- veikt citus pienākumus, kas paredzēti spēkā esošajos iekšējos un ārējos normatīvajos aktos.
Amata kandidātam tiek izvirzītas šādas izglītības un profesionālās pieredzes prasības:
- augstākā izglītība;
- vismaz 3 gadu nepārtraukta vadības darba pieredze vidēji lielā vai lielā organizācijā pašvaldībā vai valsts pārvaldē;
- pieredze pašvaldības saimniecības jomas iestādes vadīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Izpilddirektora amata kandidātam jāpiemīt šādām kompetencēm:
- laba izpratne par pašvaldības attīstības plānošanas procesiem, darba organizāciju un budžeta veidošanu;
- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu;
- konceptuālā, analītiskā un stratēģiskā domāšana;
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- komandas vadīšana un darbinieku motivēšana.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām, tai skaitā aprakstot pretendenta iepriekšējo vadības pieredzi un stilu);
- dzīves gaitas apraksts (CV);
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopija par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
- amata atbildības jomā esoša darba organizācijas izklāsts (līdz 2 lpp.).
Mēs piedāvājam:
- darba iespējas uz rezultātu vērstā, dinamiskā pašvaldībā;
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
- sociālos un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam;
- stabilu atalgojumu (2300 EUR pirms nodokļu nomaksas) (profesijas kods 1112 39).
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2021. gada 21. decembrim (ieskaitot) uz e-pastu vakance@adazi.lv, vai pa pastu – Ādažu novada pašvaldība, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu pagasts, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par atlases rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Ar citām vakancēm pašvaldībā aicinām iepazīties sadaļā Pašvaldība/Vakances.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu:
1) Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi.
2) Personas datu apstrādes pārzinis ir Ādažu novada pašvaldība, kontaktinformācija: Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu pagasts, Ādažu novads, LV-2164. tālr. 67997350, e-pasts dome@adazi.lv.