Ādažu novada dome aicina darbā Kancelejas klientu apkalpošanas speciālistu

05.09.2018.

Ādažu novada dome aicina darbā Kancelejas klientu apkalpošanas speciālistu (darbs Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā – VPVKAC) uz projekta īstenošanas laiku

Prasības pretendentiem:

  • profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis);
  • vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze lietvedības jomā;
  • ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
  • labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām (dokumentu vadības sistēmas NAMEJS pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu valodas zināšanas;
  • augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos;

Galvenie pienākumi:

  • saņemto dokumentu reģistrēšana un nodošana atbildīgajiem darbiniekiem;
  • dokumentu sagatavošana, noformēšana, reģistrēšana un izsniegšana adresātam;
  • dokumentu vadības sistēmas un citu datu reģistru izmantošana amata pienākumu pildīšanai;
  • zvanu plūsmas koordinēšana un iedzīvotāju tikšanās ar speciālistiem organizēšana;
  • nodrošināt klientam – pakalpojuma pieprasītājam iespēju ar VPVKAC starpniecību atbilstoši pakalpojumu aprakstiem saņemt konsultācijas par valsts pārvaldes iestāžu (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA, VZD) pakalpojumiem;
  • konsultēt klientus par e-pakalpojumiem.

Par priekšrocību uzskatīs:

  • pieredze darbā valsts pārvaldē vienā no 7 iestādēm (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA un VZD) vai pieredze lietvedības jomā.

Piedāvājam:

  • atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu ar atsaucīgiem kolēģiem;
  • sociālās garantijas.

Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2018.gada 7.septembrim uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pastu: Ādaži novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461.

 

Par citām vakancēm plašāk sadaļā VAKANCES.