29.01.2020.
Prasības pretendentiem:
- vēlama profesionālā izglītība lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), ekonomikas vai finanšu nozarē,
- vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze lietvedības jomā;
- ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
- labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām;
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu valodas zināšanas;
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.
Galvenie pienākumi:
- apmeklētāju pieņemšana un informēšana par valsts pārvaldes 9 iestāžu (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA, VZD, VDI un SIVA) un pašvaldības pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību (darbiniekam tiks nodrošināta apmācība);
- dokumentu sagatavošana, noformēšana un reģistrēšana attiecīgajās valsts pārvaldes iestāžu un pašvaldības datu bāzēs;
- saņemto dokumentu reģistrēšana un zvanu pieņemšana, to plūsmu koordinēšana.
Par priekšrocību uzskatīs:
- pieredzi darbā valsts pārvaldē vai vienā no 9 iestādēm (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA, VZD, VDI un SIVA) vai darbu lietvedības jomā;
- dokumentu vadības sistēmas “Namejs City” pārzināšanu.
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
- sociālās garantijas;
- bruto mēnešalgu 984,00 EUR, profesiju klasifikatora kods 4222 07
Iesniedzamie dokumenti:
- profesionālās darbības apraksts (CV);
- izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
- motivācijas vēstule.
Pieteikšanās termiņš – 2020.gada 23.februāris
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2020.gada 23.februārim uz e-pastu: laila.raiskuma@adazi.lv. vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67997971.
Par citām vakancēm pašvaldībā aicinām ielūkoties sadaļā Pašvaldība/Vakances, savukārt vakances uzņēmumos visā novadā meklē sadaļā Sludinājumi/Darbs.