24.11.2020.
Amata mērķis: Meliorācijas sistēmu un publisko ūdeņu apsaimniekošana.
Prasības pretendentam:
- Bakalaura grāds vai profesionālā augstākā izglītība (vai tai pielīdzināma augstākā izglītība) inženiertehniskā jomā, inženierzinātnēs, vides zinātnē, dabaszinātnē, lauksaimniecības zinātnēs;
- teicamas valsts valodas un vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas;
- vismaz 3 gadu pieredze meliorācijas speciālista, vides inženiera vai līdzvērtīgā amatā;
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, pārzinot darbu izpildei nepieciešamos normatīvos aktus,
- zināšanas un pieredze Microsoft Office standartu programmām, vēlams arī AutoCad vai MicroStation programmā;
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā;
- komunikācijas prasme, spēja saglabāt konfidencialitāti un toleranci;
- vēlme attīstīties un pilnveidoties.
Galvenie pienākumi:
- piedalīties meliorācijas, vides, t. sk. publisko ūdeņu apsaimniekošanas projektu izstrādē, pieteikumu sagatavošanā un ieviešanā;
- piedalīties publisko ūdeņu apsaimniekošanas, pārraudzības un kontroles plānu izstrādāšanā un ieviešanā;
- sniegt pašvaldības institūcijām un novada iedzīvotājiem konsultācijas par meliorācijas sistēmu uzturēšanas un vides aizsardzības jautājumiem;
- apzināt novada esošo situāciju saistībā ar dabas resursiem un vides piesārņojumu un izstrādāt vides piesārņojumu novēršanas pasākumu plānu izstrādē;
- piedalīties projektu un domes saistošo noteikumu, nolikumu un citu normatīvo aktu projektu sagatavošanā;
- izpildīt uzdevumus, kas saistīti ar meliorācijas sistēmu apsaimniekošanas un vides aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanas nodrošināšanu, tajā skaitā apsekot un sagatavot atzinumus par būvju ekspluatācijas atbilstību spēkā esošo normatīvo aktu prasībām;
- sagatavot un izsniegt tehniskos noteikumus kas saistīti ar meliorācijas sistēmu apsaimniekošanu;
- pārzināt projektu izskatīšanu un skaņošanu BIS sistēmā;
- pārzināt meliorācijas sistēmu tehnisko stāvokli, konstatēt un izvērtēt iespējamos meliorāciju sistēmu ekspluatācijas un uzturēšanas pārkāpumus;
- piedalīties teritorijas attīstības dokumentu izstrādē;
- pārzināt būvniecības procesa pamatus.
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā valsts pārvaldē;
- iepriekšēja darba pieredze inženiertehnisko būvju būvniecības pārraudzībā.
Piedāvājam:
- darba laiks – pilna slodze;
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
- sociālās garantijas, mēnešalga bruto – EUR 1482,00, profesijas klasifikatora kods 2142 28.
Pretendentam jāiesniedz:
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- pieteikumu vēstule, CV.
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2020.gada 15.decembrim uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996265.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs personāla atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Ādažu novada dome, kontaktinformācija Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. tālr.67997350, elektroniskā pasta adrese: dome@adazi.lv
Papildu informāciju par personas datu apstrādi jūs variet iegūt tīmekļvietnes www.adazi.lv sadaļā “Pašvaldība/Dokumenti/Privātuma politika”.