07.02.2020.
Prasības pretendentiem:
- vidējā speciālā vai 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams būvniecības jomā), vismaz 1 gada praktiska pieredze līdzīgā darbā;
- spēja analizēt situāciju un noteikt uzdevumu izpildes prioritātes, kā arī izpratne par savstarpēji saistītiem darba procesiem;
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām specializētajām programmām (vēlams DVS “Namejs City”, BIS);
- teicama darba izpildei nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana;
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darba izpildi noteiktā termiņā;
- spēja strādāt starpdisciplinārā komandā;
- komunikācijas prasme, spēja saprasties, uzklausīt citus, saglabāt konfidencialitāti un toleranci.
Galvenie pienākumi:
- reģistrēt, apstrādāt, ievietot dokumentus un informāciju Būvniecības Informācijas sistēmā (BIS) un nosūtīt adresātiem tiem saistošu korespondenci;
- kontrolēt BIS iesniegto dokumentu izpildes termiņus;
- konsultēt personas par dokumentu iesniegšanas prasībām un to apriti BIS;
- pārbaudīt iesniegto un izstrādāto dokumentu pareizību, objektivitāti un ticamību;
- atbildēt uz telefonu zvaniem, organizēt informācijas nodošanu izpildei atbildīgajiem darbiniekiem un informēt adresātus par to sniegtās informācijas virzību;
- veikt Būvvaldes maksājuma paziņojumu izsniegšanu un kontroli;
- aizvietot Būvvaldes lietvedības vadītāju tā prombūtnes laikā.
Par priekšrocību tiks uzskatīta iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā.
Piedāvājam pilnas slodzes atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu, kā arī sociālās garantijas,
bruto alga – 1071 EUR;
profesiju klasifikatora kods 2422 02.
Pretendentam jāiesniedz CV un motivācijas vēstule, kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2020.gada 28.februārim uz e-pastu laila.raiskuma@adazi.lv, vai pa pastu – Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67895708.