"Ādažu čipsu" ražotājs "Latfood" investējis trīs miljonus eiro jaunās kartupeļu čipsu ražošanas iekārtās, lai ražotu "katliņčipsus" (kettle chips), aģentūrai BNS pavēstīja kompānijas pārstāvji.
Kompānija arī informēja, ka, turpinot attīstīt "katliņčipsu" ražošanu, "Latfood" plāno 2-3 gadu laikā dubultot kartupeļu iepirkšanas un ražošanas apmēru. Šobrīd kartupeļu iepirkums pārsniedz 15 tūkstošus tonnu gadā, bet tuvāko gadu laikā iepirkuma apmēru plānots palielināt līdz 30 tūkstošiem tonnu.
Pēc "Latfood" pārstāvju vēstītā, uzņēmums šobrīd sasniedzis 80% ražošanas jaudu noslodzi un vairāk nekā 90% no saražotā eksportē. Lielākoties eksporta apmēru veido "katliņčipsu" produkti citiem "Orkla" uzņēmumiem Dānijā, Zviedrijā un Somijā. Latvijas tirgum šobrīd uzņēmums ražo čipsus ar trim garšām – ar jūras sāli, ar sidra etiķi un jūras sāli, kā arī ar skābā krējuma un sīpolu garšu.
Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 2014. gadā "Latfood" strādāja ar 17,391 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 11,24% vairāk nekā 2013.gadā, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 76,8% – līdz 960,8 tūkstošiem eiro.
"Latfood" ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā. Uzņēmums dibināts 1993. gadā. Kompānijas produkcija Latvijā galvenokārt tiek realizēta ar zīmolu "Ādažu čipsi", bet eksporta valstīs ar zīmolu "Taffel". "Latfood" īpašnieks ir Norvēģijas koncerns "Orkla".