Klientu apkalpošanas centrs ir izveidots nolūkā nodrošināt kvalitatīvus un ērti pieejamus pašvaldības pakalpojumus vienuviet, pēc iespējas vienkāršojot to pieprasīšanas un saņemšanas kārtību.
Apmeklējot Klientu apkalpošanas centru, cilvēkam pēc iespējas mazāk būs jāapmeklē dažādas iestādes vai speciālisti, jo uz vietas varēs saņemt informāciju gan par pašvaldībā pieejamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem, gan aizpildīt un iesniegt iesniegumus pašvaldības iestādēm un struktūrvienībām, gan arī saņemt pakalpojuma izpildes rezultātā sagatavotos dokumentus. Klientu apkalpošanas centrā varēs saņemt pakalpojumus, ekonomējot laiku un resursus.
Klientu apkalpošanas centra funkcionalitāte ar laiku tiks uzlabota, tai skaitā tiks piedāvāta iespēja veikt skaidras un bezskaidras naudas norēķinus gan par domes administratīvajiem pakalpojumiem, gan pašvaldības uzņēmumu un iestāžu sniegtajiem pakalpojumiem. Līdz ar Klientu apkalpošanas centra atvēršanu Ādažu novada domes mājas lapā pieejams pakalpojumu katalogs, kurā būs redzams, kādus pakalpojumus iespējams saņemt.
Klientu Apkalpošanas centrā ikviens Ādažu novada iedzīvotājs gaidīts katru darba dienu šādos darba laikos: