a a a

Izziņa par personas deklarēto dzīvesvietu

  PAKALPOJUMA PIEPRASĪŠANAS IESPĒJAS
Personīgi iestādē Valsts un pašvaldības vienotajā klientu centrā Gaujas iela 33A , Ādaži, Ādažu nov. vai Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas pag., Ādažu nov.
Pa pastu Nosūtot uz Gaujas iela 33A , Ādaži, Ādažu nov., LV-2164 vai Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas pag., Ādažu nov., LV-2163
Pa tālruni
Elektroniski Izmantojot drošu elektronisko parakstu un sūtot uz e-pastu dome@adazi.lv
Nosūtot uz e-adresi
  IESNIEGUMA VEIDLAPA PIEEJAMA
Pašvaldības portālā IESNIEGUMS
  NEPIECIEŠAMIE DOKUMENTI
Oriģināls 1. Iesniegums
2. Pieprasītāja personu apliecinošs dokuments, ja pakalpojumu pieprasa klātienē
3. Pilnvarotai personai – notariāli apliecināta pilnvara
4. Dokuments, kas apliecina valsts nodevas apmaksu
Oriģināls vai kopija, uzrādot oriģinālu Dokuments, kas pamato ziņu saņemšanas nepieciešamību, ja tāds ir un  ziņas pieprasa par citu personu
Kopija, uzrādot oriģinālu
  KAS JĀDARA, LAI VARĒTU SAŅEMT PAKALPOJUMU
Ādažu novada pašvaldībā jāiesniedz iesniegumu kopā ar nepieciešamajiem dokumentiem.
  PAKALPOJUMA MAKSA
Ministru kabineta 06.07.2021. noteikumi Nr.485 “Noteikumi par valsts nodevu par informācijas saņemšanu no Fizisko personu reģistra
  ATBILDES/PAKALPOJUMA SNIEGŠANAS TERMIŅŠ
1 mēneša laikā no pakalpojuma apmaksas. Steidzamības kārtībā 1 darba dienas laikā.
  REGLAMENTĒJOŠIE NORMATĪVIE AKTI
Fizisko personu reģistra likums
Ministru kabineta 06.07.2021. noteikumi Nr.485 “Noteikumi par valsts nodevu par informācijas saņemšanu no Fizisko personu reģistra
Fizisko personu reģistrā iekļauto ziņu izsniegšanas kārtība
  UZZIŅAS, INFORMĀCIJA, KONSULTĀCIJAS
Tālrunis: +371 67996007 (Ādažos), +371 25750644 (Ādažos), +371 26662567 (Carnikavā)
e-pasts: dome@adazi.lv, natalja.krasnova@adazi.lv, dzintra.viksne@carnikava.lv