Atgādinām, ka Ādažu novada dome vēlas turpināt 2012. gadā ieviesto tradīciju – katru gadu izdot Ādažu novada kalendāru, kura veidošanā būtu piedalījušies arī novada iedzīvotāji, tāpēc pašvaldība ar 2013.gada 26.februāra domes lēmumu ir izsludinājusi foto konkursu „Ādažu novada 12 ciemi”, kurā ir iespēja piedalīties visiem novada iedzīvotājiem, iesūtot savas fotogrāfijas ar Ādažu novada dabu, vietām un notikumiem.
Šajā foto konkursā iedzīvotāji tiek aicināti iesūtīt fotogrāfijas, kurās akcents tiek likts uz kāda novada ciema veiksmīgu un pozitīvu atspoguļojumu.
1. Vispārējie noteikumi
1.1. Konkursu rīko Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164, reģistrācijas Nr.: 90000048472.
1.2. Konkursa mērķis – iesaistīt amatierus un profesionālus fotogrāfus mākslinieciski kvalitatīvu, aktuālu un interesantu Ādažu novada fotogrāfiju radīšanā un fotoattēlu krājumu papildināšanā pašvaldības kalendāra un informatīvo izdevumu veidošanai, ievietošanai Ādažu novada domes mājas lapā www.adazi.lv, kā arī citām sabiedrības vajadzībām.
1.3. Konkursā var piedalīties ikviens Ādažu novada iedzīvotājs, neatkarīgi no vecuma, nodarbošanās un profesionālajām fotografēšanas iemaņām, kurš iesniedzis pieteikumu dalībai konkursā, atbilstoši nolikumam (turpmāk – Nolikums).
1.4. Ar Nolikumu var iepazīties Ādažu novada domes mājas lapā www.adazi.lv.
1.5. Konkursa norises laiks ir no 2013.gada 15.marta līdz 15.oktobrim.
1.6. Konkursa kontaktpersona – Ādažu novada domes Informācijas centra vadītājs Jānis Pērkons (e-pasts info@adazi.lv, tālrunis 67996500).
2. Konkursa pieteikumu iesniegšanas kārtība un noformēšana
2.1. Pieteikumi, kas sastāv no fotogrāfijām un pieteikuma anketas (pielikumā) iesniedzami elektroniski visā konkursa norises laikā uz e-pastu info@adazi.lv, ar norādi „Foto konkursam”, bet parakstīta pieteikuma anketa jāiesniedz konkursa kontaktpersonai līdz konkursa norises beigām.
2.2. Fotoattēliem jāraksturo Ādažu novada ciemi un to sabiedriskās aktivitātes, kā arī jāatbilst kādai no tēmai:
2.2.1. novada ciemi (daba, objekti u.c.) – Pavasaris, Vasara, Rudens vai Ziema;
2.2.2. notikumi novada ciemos.
2.3. Viens pretendents konkursa norises laikā var iesniegt ne vairāk kā desmit fotogrāfijas katrā no izsludinātajām tēmām.
2.4. Prasības fotogrāfijām – JPG formāts, izmērs vismaz 3000×2000 pikseļi, jāatbilst kādai no tēmām, Ādažu novada atpazīstamība, oriģinālfotogrāfija, iesniedzēja autordarbs, nedrīkst būt reklāmas materiālu un portālu logotipu.
3. Iesniegto fotogrāfiju vērtēšana
3.1. Fotogrāfijas izvērtēs ar domes izpilddirektora rīkojumu apstiprināta neatkarīga konkursa rezultātu izvērtēšanas komisija (turpmāk – Komisija).
3.2. Tiks vērtēta fotogrāfiju atbilstība šādiem kritērijiem:
Nr. |
Vērtēšanas kritēriji |
Maksimālais punktu skaits |
1. |
Fotoattēlu mākslinieciskā kvalitāte (veiksmīga kompozīcija) |
5 |
2. |
Fotoattēlu tehniskā kvalitāte |
10 |
3. |
Novada veiksmīgs un pozitīvs atspoguļojums |
15 |
KOPĀ |
30 |
3.3. Par konkursa pirmo trīs vietu ieguvējiem tiks atzīti tie autori, kuru darbi vērtējumā būs saņēmuši vislielāko punktu summu.
3.4. Komisija izvērtēs iesniegtās fotogrāfijas divu nedēļu laikā pēc foto konkursa noslēguma un noteiks laureātus – 3 labāko fotogrāfiju autorus.
3.5. Komisija pieņems lēmumu par konkursa uzvarētāju un naudas balvas fonda sadali saskaņā ar Nolikumu.
3.6. Ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā pēc Komisijas lēmuma, konkursa rezultāti tiks publicēti Ādažu novada domes mājas lapā www.adazi.lv un pašvaldības laikrakstā „Ādažu Vēstis”.
4. Konkursa uzvarētāji un apbalvojumi
4.1. Fotogrāfiju iesūtītāji tiks apbalvoti ar dāvanu kartēm. Pirmās vietas ieguvējs saņems dāvanu karti 50,00 LVL vērtībā, otrās vietas ieguvējs – 40,00 LVL vērtībā un trešās vietas ieguvējs – 30,00 LVL vērtībā.
4.2. Dāvanu kartes konkursa uzvarētājiem tiks pasniegtas Latvijas Republikas proklamēšanas 95. gadadienas novada svinīgā pasākuma laikā.
5. Konkursa Komisijas tiesības un pienākumi
5.1. Konkursa uzvarētājs tiek noteikts ar konkursa izvērtēšanas komisijas lēmumu.
5.2. Komisijai ir šādas tiesības:
5.2.1. pieaicināt Komisijas darbā speciālistus vai ekspertus;
5.2.2. neizskatīt piedāvājumus, kas neatbilst Nolikuma prasībām;
5.2.3. pieprasīt papildus informāciju no pretendentiem, kas piedalās konkursā;
5.2.4. no izvēlētajiem pieteikumiem izvēlēties Ādažu novada domes kalendāram un citiem informatīvajiem izdevumiem piemērotākos darbus.
5.3. Komisijai ir šādi pienākumi:
5.3.1. izskatīt pretendentu iesniegtos darbus;
5.3.2. noteikt konkursa uzvarētājus un sadalīt konkursa balvas.
5.4. Komisijas locekļi nevar būt konkursa dalībnieki.
5.5. Komisijas lēmumu noformē protokola veidā, ko paraksta visi Komisijas locekļi.
6. Pretendentu tiesības un pienākumi
6.1. Pretendentiem ir šādas tiesības:
6.1.1. piedalīties fotokonkursā, iesniedzot katrā no izsludinātajām tēmām ne vairāk kā desmit fotoattēlus;
6.1.2. līdz konkursa piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām grozīt vai atsaukt savu piedāvājumu.
6.2. Pretendentiem ir šādi pienākumi:
6.2.1. līdz konkursa termiņa beigām iesniegt pilnībā aizpildītu un parakstītu pieteikuma anketu;
6.2.2. iesniedzot pieteikuma anketu konkursam, pieņemt un piekrist visām Nolikumā noteiktajām prasībām.
6.3. Piedaloties fotokonkursā „Ādažu novada 12 ciemi”, tā dalībnieki apliecina, ka:
6.3.1. iesūtītās fotogrāfijas ir viņu pašu darbs. Iesūtītājs uzņemas atbildību pret trešo personu pretenzijām, kas varētu rasties saistībā ar iesūtītā darba publicēšanu;
6.3.2. piekrīt sava darba iekļaušanai Ādažu novada domes kalendāros vai informatīvajos materiālos, nesaņemot par to atlīdzību (visās fotoattēlu publikācijās atsauce uz to autoru ir obligāta).
7. Fotoattēlu lietošanas tiesības
7.1. Ādažu novada dome iegūst bezmaksas lietošanas tiesības uz visiem fotoattēliem un digitālajiem failiem, kas iesniegti fotokonkursam.
7.2. Ādažu novada dome negarantē, ka visi iesūtītie darbi tiks atspoguļoti kalendāros vai citos Ādažu novada domes izdotos informatīvajos materiālos.
Vairāk informācijas pa tālruni: 67996500
Vēlam veiksmi!!!