Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (turpmāk – VARAM) sagatavoja pusgada valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (turpmāk – VPVKAC) individualizēto darbības atskaiti par laiku no 2015.gada līdz 2017.gada septembrim.
VARAM pateicās par klientu apkalpošanas darbinieku attieksmi, sniegto skaidrojumu klientiem un apkalpošanas ātrumu. Saskaņā ar 2017.gada novembrī veikto VPVKAC klientu aptauju, tie ir biežāk minētie pozitīvie klientu apkalpošanas centra vērtējuma aspekti.
Individualizētajās darbības atskaitēs iekļautās tēmas ir aktuālas, jo 2017.gada novembrī veiktās VPVKAC klientu aptaujas rezultāti liecina, ka 9 no 10 VPVKAC klientiem (91%) dzīvo novadā, kurā atrodas VPVKAC, kas nozīmē, ka VPVKAC pilda vienas pieturas aģentūras principus, nodrošinot klientiem pakalpojumus vienuviet pēc iespējas tuvāk dzīvesvietai. Tajā pašā laikā ir potenciāls VPVKAC popularizēšanai jaunu klientu piesaistei, jo 40% klientu par VPVKAC uzzināja pašvaldībā klātienē – apmeklējuma laikā.
Piedāvājam iepazīties ar VARAM sagatavoto Ādažu VPVKAC darbības atskaiti par laika posmu līdz 2017.gada 3.ceturksnim: ATSKAITE
Atskaitē iekļautās tēmas:
Individualizētās darbības atskaites veidošanai ir vairāki mērķi:
Pateicamies Ādažu VPVKAC klientiem, kā arī aicinām esošos un jaunus klientus arī turpmāk izmantot VPVKAC pakalpojumus.
VARAM un Ādažu VPVKAC