Prasības pretendentiem:
• profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze.
• teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
• teicamas lietvedības zināšanas;
• ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
• labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām (dokumentu vadības sistēmas NAMEJS pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību);
• teicamas latviešu valodas zināšanas;
• augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.
Galvenie pienākumi:
• ienākošo dokumentu un zvanu plūsmas koordinēšana un organizēšana;
• dokumentu sagatavošana, noformēšana un reģistrēšana;
• līdzekļu uzskaites veikšana (dažādu).
Par priekšrocību uzskatīs:
• darba pieredzi dokumentu sagatavošanā, noformēšanā un reģistrēšanā.
Piedāvājam:
• atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
• sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2016.gada 20. augustam uz e-pastu: vidusskola@adazi.tl.lv vai pastu: Ādažu vidusskola, Gaujas iela 30, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996165.