1.jūnijā Ādažu novada dome un Ādažu novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (Ādažu VPVKAC) saņēma balvu un zelta diplomu kategorijā “Labākais vienotais klientu apkalpošanas centrs novadu nozīmes valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru grupā”. Apbalvojumu Ādažu novada domes vadītājam Mārim Sprindžukam un klientu apkalpošanas centra vadītājai Jevgēnijai Sviridenkovai pasniedza Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas parlamentārais sekretārs Jānis Eglīts.
Svinīgajā balvas un diploma pasniegšanā Jānis Eglīts pauda gandarījumu par Ādažu novada domes un Ādažu VPVKAC paveikto: “Ādažu novads ir viens no tiem novadiem, ko katru reizi, runājot par pašvaldību labajiem piemēriem, es izceļu. Novadā ir paveikti apjomīgi darbi iedzīvotāju labklājības veicināšanai, pilsētas attīstībai un uzņēmējdarbības infrastruktūras sakārtošanai. VPVKAC ir viens no atbalsta punktiem, kur var vērsties gan iedzīvotāji, gan, kas ir ne mazāk svarīgi – arī uzņēmēji. Tas sniedz iespēju saņemt valsts un pašvaldību pakalpojumus vienuviet, turklāt arī saņemt konsultāciju par pakalpojumu pieejamību elektroniskajā vidē. Veidojot šādu atbalsta mehānismu, tiek taupīts iedzīvotāju un uzņēmēju laiks, kā arī tiek veicināta ikdienā nepieciešamo e-pakalpojumu izmantošana.”
Domes priekšsēdētājs Māris Sprindžuks pauda gandarījumu par iegūto balvu, kā arī atzīmēja, ka pamatu izaugsmei rada cilvēki – darbinieki un iedzīvotāji, kuri, esot prasīgiem vienam pret otru, liek izvirzīt aizvien izaicinošākus mērķus, apgūt jaunas prasmes un zināšanas, un veidot mūsdienīgu un viedu sabiedrību un vidi, kurā strādājam un dzīvojam.
Pēc diploma saņemšanas Ādažu VPVKAC vadītāja Jevgēnija Sviridenkova pateicās par paveiktā darba augsto novērtējumu. “VPVKAC darbiniekiem ir svarīgi, lai iedzīvotāji varētu saņemt tiem nepieciešamos pakalpojumus augstā kvalitātē, kā arī tiktu iepazīstināti ar citiem centra pieejamiem pakalpojumiem, par kuriem klienti var pat nezināt. Papildu jau esošo prasmju un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai, strādājām pie jauna e-pakalpojuma ieviešanas –bērnudārzu e-rindu moduļa, kas ļauj vecākiem elektroniski pieteikt bērnu rindā, kā arī sekot līdzi savam pieteikumam, ja nepieciešams, operatīvi aktualizēt informāciju. Balva ir novada iedzīvotāju novērtējums mūsu darbam un atspēriens VPVKAC tālākai attīstībai. Paldies par uzticēšanos!”