08.07.2020.
Prasības pretendentiem:
- profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze.
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
- teicamas lietvedības zināšanas;
- ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
- labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām;
- teicamas latviešu valodas zināšanas;
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajiem aktiem;
- nodrošināt un organizēt dokumentu apriti atbilstoši Ādažu novada domes noteiktajai kārtībai (DVS “Namejs City”);
- sistematizēt un ievietot dokumentus lietā pēc to izpildes atbilstoši iestādes lietu nomenklatūrai;
- strādāt ar iestādes datiem VIIS sistēmā;
- informācijas sagatavošanu ievietošanai tīmekļvietnēs, informācijas aktualizēšanu un kontrole.
Par priekšrocību uzskatīs:
- darba pieredze dokumentu sagatavošanā, noformēšanā un reģistrēšanā (dokumentu vadības sistēmas DVS “Namejs City” un VIIS sistēmas pārzināšana).
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
- sociālās garantijas;
- normālu darba laiku (40 h/nedēļā)
- darba alga: bruto EUR 847,00;
- profesijas klasifikatora kods: 4120 03.
Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2020.gada 20.augustam uz e-pastu: vakance@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461, 26025357.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs personāla atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Ādažu novada dome, kontaktinformācija Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. tālr.67997350, elektroniskā pasta adrese: dome@adazi.lv
Papildu informāciju par personas datu apstrādi jūs variet iegūt tīmekļvietnes www.adazi.lv sadaļā “Pašvaldība/Dokumenti/Privātuma politika”.