Ādažu novada dome, Kadagas pirmsskolas izglītības iestāde aicina darbā

15.08.2018.

Ādažu novada Kadagas pirmsskolas izglītības iestāde aicina darbā pirmsskolas izglītības skolotāju uz nenoteiktu laiku

Amata mērķis: plānot, organizēt un vadīt pirmsskolas izglītības satura apguvi.

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība pedagoģijā ar kvalifikāciju – pirmsskolas izglītības pedagogs vai students augstākās izglītības studiju programmā – pirmsskolas izglītības skolotājs;
  • teicamas valsts valodas  zināšanas;
  • spēja patstāvīgi plānot un organizēt darba izpildi darbā ar izglītojamiem, to vecākiem un kolēģiem;
  • atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte, spēja argumentēt pieņemtos lēmumus vai veiktās darbības;
  • komunikācijas prasme, spēja analizēt un risināt konfliktsituācijas, saglabāt konfidencialitāti un toleranci.

Galvenie pienākumi:

  • plānot, organizēt pirmsskolas izglītības satura apguvi;
  • vadīt pedagoģiskā procesa norisi ar izglītojamiem;
  • veicināt izglītojamo garīgo, fizisko, sociālo spēju attīstību, bērnu harmoniskas personības veidošanos un attīstību;
  • pilnveidot veiksmīgu sadarbību ar vecākiem;
  • regulāri pilnveidot savu izglītību un profesionālo kvalifikāciju.

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

  • iepriekšēja pieredze;
  • iegūta augstākā izglītība pedagoģijā ar kvalifikāciju – pirmsskolas izglītības pedagogs.

Piedāvājam:

  • atbildīgu, interesantu, dinamisku un radošu darbu;
  • sociālās garantijas.

Pretendentam jāiesniedz:

  • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • CV un motivācijas vēstule.

CV un motivācijas vēstuli sūtīt uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Pieteikumus iesniegt līdz 2018.gada 30.septembrim. Plašāka informācija pa tālruni 67511527, 28356680.

Ādažu novada Kadagas pirmsskolas izglītības iestāde aicina darbā pirmsskolas izglītības skolotāju palīgu uz nenoteiktu laiku

Amata mērķis: Nodrošināt atbalstu pirmsskolas izglītības pedagogiem kvalitatīva pedagoģiskā procesa norisei, nodrošināt grupas telpu uzkopšanu iestādē.

Prasības pretendentam:

  • vidējā izglītība;
  • teicamas komunikācijas prasmes ar bērniem;
  • latviešu valsts valodas prasmes – augstākais līmenis.

 Galvenie pienākumi:

  • palīdzēt pirmsskolas izglītības skolotājam organizēt pirmsskolas izglītības satura apguves programmu, bērnu darbību saskaņā ar pirmsskolas izglītības programmā noteikto mērķi un uzdevumiem;
  • rūpēties par grupas telpu tīrību un kārtību.

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

  • iepriekšēja pieredze darbā ar bērniem

Piedāvājam:

  • atbildīgu, interesantu, dinamisku un radošu darbu;
  • sociālās garantijas.

Pretendentam jāiesniedz:

  • CV un motivācijas vēstule.

CV un motivācijas vēstuli sūtīt uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Pieteikumus iesniegt līdz 2018.gada 30.septembrim. Plašāka informācija pa tālruni 67511527, 28356680.

Ādažu novada dome aicina darbā GALVENO IEPIRKUMA SPECIĀLISTU

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība (2.līmeņa profesionālā vai maģistra grāds) ekonomikā, vadības zinībās, grāmatvedībā  vai tiesību zinātnēs;
  • vismaz 3 gadu darba pieredze iepirkumu organizēšanā valsts vai  pašvaldību iestādē;
  • pieredze iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanā;
  • pieredze pasūtītāja pārstāvībā Iepirkumu uzraudzības biroja Iesniegumu izskatīšanas komisijas sēdēs;
  • labas iemaņas darbā ar MS Office programmām un nozares speciālajām programmām;
  • teicama darba izpildei nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana, izpratne par savstarpēji saistīto darba procesu izpildes secību;
  • spēja veikt darbu patstāvīgi, organizēt darba izpildi noteiktajā termiņā, uzņemties iniciatīvu;
  • loģiska, strukturēta un analītiska domāšana, precizitāte, labas saskarsmes un publiskās uzstāšanās prasmes;
  • teicama pareizrakstība.

Galvenie pienākumi:

  • organizēt pašvaldības iepirkumus un nodrošināt iepirkumu organizēšanai nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanu atbilstoši LR un pašvaldības iekšējo normatīvo aktu prasībām;
  • sagatavot iepirkumu komisijas sēžu lēmumu projektus;
  • publicēt paziņojumus par līgumiem un iepirkumu procedūru rezultātiem pašvaldības tīmekļa vietnē, Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā, EIS, Eiropas Savienības Oficiālajā vēstnesī (pēc nepieciešamības);
  • nodrošināt juridisko un metodoloģisko atbalstu un konsultācijas iepirkumu plānošanā un dokumentu sagatavošanā pašvaldības iestāžu darbiniekiem;
  • pārstāvēt pašvaldību publisko iepirkumu strīdos Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā.

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

  • pieredze darbā ar EIS sadaļu “E-konkursi”;
  • praktiskā pieredze iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanā;
  • pozitīva pieredze pašvaldības pārstāvībā Iepirkumu uzraudzības biroja Iesniegumu izskatīšanas komisijas sēdēs vai tiesā.
  • iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā valsts pārvaldē;

Piedāvājam:

  • pilnas slodzes amatu;
  • atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • sociālās garantijas.

Pretendentam jāiesniedz:

  • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • CV;
  • motivācijas vēstule.

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2018.gada 3.septembrim uz e-pastu dome@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164.

Uzziņas pa tālruni 67996298

Ādažu novada dome aicina darbā Kancelejas klientu apkalpošanas speciālistu (darbs Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā – VPVKAC) uz projekta īstenošanas laiku

Prasības pretendentiem:

  • profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis);
  • vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze lietvedības jomā;
  • ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
  • labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām (dokumentu vadības sistēmas NAMEJS pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu valodas zināšanas;
  • augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos;

Galvenie pienākumi:

  • saņemto dokumentu reģistrēšana un nodošana atbildīgajiem darbiniekiem;
  • dokumentu sagatavošana, noformēšana, reģistrēšana un izsniegšana adresātam;
  • dokumentu vadības sistēmas un citu datu reģistru izmantošana amata pienākumu pildīšanai;
  • zvanu plūsmas koordinēšana un iedzīvotāju tikšanās ar speciālistiem organizēšana;
  • nodrošināt klientam – pakalpojuma pieprasītājam iespēju ar VPVKAC starpniecību atbilstoši pakalpojumu aprakstiem saņemt konsultācijas par valsts pārvaldes iestāžu (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA, VZD) pakalpojumiem;
  • konsultēt klientus par e-pakalpojumiem.

Par priekšrocību uzskatīs:

  • pieredze darbā valsts pārvaldē vienā no 7 iestādēm (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA un VZD) vai pieredze lietvedības jomā.

Piedāvājam:

  • atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu ar atsaucīgiem kolēģiem;
  • sociālās garantijas.

Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2018.gada 7.septembrim uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pastu: Ādaži novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461.