15.08.2018.
Ādažu novada Kadagas pirmsskolas izglītības iestāde aicina darbā pirmsskolas izglītības skolotāju uz nenoteiktu laiku
Amata mērķis: plānot, organizēt un vadīt pirmsskolas izglītības satura apguvi.
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība pedagoģijā ar kvalifikāciju – pirmsskolas izglītības pedagogs vai students augstākās izglītības studiju programmā – pirmsskolas izglītības skolotājs;
- teicamas valsts valodas zināšanas;
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darba izpildi darbā ar izglītojamiem, to vecākiem un kolēģiem;
- atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte, spēja argumentēt pieņemtos lēmumus vai veiktās darbības;
- komunikācijas prasme, spēja analizēt un risināt konfliktsituācijas, saglabāt konfidencialitāti un toleranci.
Galvenie pienākumi:
- plānot, organizēt pirmsskolas izglītības satura apguvi;
- vadīt pedagoģiskā procesa norisi ar izglītojamiem;
- veicināt izglītojamo garīgo, fizisko, sociālo spēju attīstību, bērnu harmoniskas personības veidošanos un attīstību;
- pilnveidot veiksmīgu sadarbību ar vecākiem;
- regulāri pilnveidot savu izglītību un profesionālo kvalifikāciju.
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- iepriekšēja pieredze;
- iegūta augstākā izglītība pedagoģijā ar kvalifikāciju – pirmsskolas izglītības pedagogs.
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu, dinamisku un radošu darbu;
- sociālās garantijas.
Pretendentam jāiesniedz:
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- CV un motivācijas vēstule.
CV un motivācijas vēstuli sūtīt uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Pieteikumus iesniegt līdz 2018.gada 30.septembrim. Plašāka informācija pa tālruni 67511527, 28356680.
Ādažu novada Kadagas pirmsskolas izglītības iestāde aicina darbā pirmsskolas izglītības skolotāju palīgu uz nenoteiktu laiku
Amata mērķis: Nodrošināt atbalstu pirmsskolas izglītības pedagogiem kvalitatīva pedagoģiskā procesa norisei, nodrošināt grupas telpu uzkopšanu iestādē.
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība;
- teicamas komunikācijas prasmes ar bērniem;
- latviešu valsts valodas prasmes – augstākais līmenis.
Galvenie pienākumi:
- palīdzēt pirmsskolas izglītības skolotājam organizēt pirmsskolas izglītības satura apguves programmu, bērnu darbību saskaņā ar pirmsskolas izglītības programmā noteikto mērķi un uzdevumiem;
- rūpēties par grupas telpu tīrību un kārtību.
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- iepriekšēja pieredze darbā ar bērniem
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu, dinamisku un radošu darbu;
- sociālās garantijas.
Pretendentam jāiesniedz:
- CV un motivācijas vēstule.
CV un motivācijas vēstuli sūtīt uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Pieteikumus iesniegt līdz 2018.gada 30.septembrim. Plašāka informācija pa tālruni 67511527, 28356680.
Ādažu novada dome aicina darbā GALVENO IEPIRKUMA SPECIĀLISTU
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība (2.līmeņa profesionālā vai maģistra grāds) ekonomikā, vadības zinībās, grāmatvedībā vai tiesību zinātnēs;
- vismaz 3 gadu darba pieredze iepirkumu organizēšanā valsts vai pašvaldību iestādē;
- pieredze iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanā;
- pieredze pasūtītāja pārstāvībā Iepirkumu uzraudzības biroja Iesniegumu izskatīšanas komisijas sēdēs;
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām un nozares speciālajām programmām;
- teicama darba izpildei nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana, izpratne par savstarpēji saistīto darba procesu izpildes secību;
- spēja veikt darbu patstāvīgi, organizēt darba izpildi noteiktajā termiņā, uzņemties iniciatīvu;
- loģiska, strukturēta un analītiska domāšana, precizitāte, labas saskarsmes un publiskās uzstāšanās prasmes;
- teicama pareizrakstība.
Galvenie pienākumi:
- organizēt pašvaldības iepirkumus un nodrošināt iepirkumu organizēšanai nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanu atbilstoši LR un pašvaldības iekšējo normatīvo aktu prasībām;
- sagatavot iepirkumu komisijas sēžu lēmumu projektus;
- publicēt paziņojumus par līgumiem un iepirkumu procedūru rezultātiem pašvaldības tīmekļa vietnē, Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā, EIS, Eiropas Savienības Oficiālajā vēstnesī (pēc nepieciešamības);
- nodrošināt juridisko un metodoloģisko atbalstu un konsultācijas iepirkumu plānošanā un dokumentu sagatavošanā pašvaldības iestāžu darbiniekiem;
- pārstāvēt pašvaldību publisko iepirkumu strīdos Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā.
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- pieredze darbā ar EIS sadaļu “E-konkursi”;
- praktiskā pieredze iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanā;
- pozitīva pieredze pašvaldības pārstāvībā Iepirkumu uzraudzības biroja Iesniegumu izskatīšanas komisijas sēdēs vai tiesā.
- iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā valsts pārvaldē;
Piedāvājam:
- pilnas slodzes amatu;
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
- sociālās garantijas.
Pretendentam jāiesniedz:
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- CV;
- motivācijas vēstule.
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2018.gada 3.septembrim uz e-pastu dome@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164.
Uzziņas pa tālruni 67996298
Ādažu novada dome aicina darbā Kancelejas klientu apkalpošanas speciālistu (darbs Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā – VPVKAC) uz projekta īstenošanas laiku
Prasības pretendentiem:
- profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis);
- vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze lietvedības jomā;
- ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
- labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām (dokumentu vadības sistēmas NAMEJS pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību);
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu valodas zināšanas;
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos;
Galvenie pienākumi:
- saņemto dokumentu reģistrēšana un nodošana atbildīgajiem darbiniekiem;
- dokumentu sagatavošana, noformēšana, reģistrēšana un izsniegšana adresātam;
- dokumentu vadības sistēmas un citu datu reģistru izmantošana amata pienākumu pildīšanai;
- zvanu plūsmas koordinēšana un iedzīvotāju tikšanās ar speciālistiem organizēšana;
- nodrošināt klientam – pakalpojuma pieprasītājam iespēju ar VPVKAC starpniecību atbilstoši pakalpojumu aprakstiem saņemt konsultācijas par valsts pārvaldes iestāžu (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA, VZD) pakalpojumiem;
- konsultēt klientus par e-pakalpojumiem.
Par priekšrocību uzskatīs:
- pieredze darbā valsts pārvaldē vienā no 7 iestādēm (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA un VZD) vai pieredze lietvedības jomā.
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu ar atsaucīgiem kolēģiem;
- sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2018.gada 7.septembrim uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pastu: Ādaži novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461.