Ādažu novada dome aicina darbā spectehnikas (frontālā iekrāvēja) vadītāju un ceļu ekspluatācijas inženiera palīgu

08.08.2019.

Ādažu novada dome aicina darbā spectehnikas (frontālā iekrāvēja) vadītāju

Prasības pretendentiem:

  • vidējā tehniskā, profesionālā izglītība.
  • valsts valodas zināšanas.
  • traktortehnikas vadītāja apliecība.
  • zināt un ievērot ražotāja norādījumus, kā arī drošus darba paņēmienus un metodes, veicot darbu ar dažāda veida rokas un elektriskajiem instrumentiem.
  • atbildības sajūta, disciplinētība, pacietība, precizitāte un spēja argumentēt pieņemto lēmumu vai veikto darbību.
  • spēja patstāvīgi plānot un organizēt darba izpildi noteiktajā termiņā, un veikt darbu patstāvīgi.
  • spēja analizēt situāciju un noteikt attiecīgā brīdī darba izpildes prioritātes.
  • komunikācijas prasme, spēja saprasties, uzklausīt citus, saglabāt konfidencialitāti un toleranci.

Galvenie pienākumi:

  • piedalīties ielu, ceļu un tiltu ikdienas uzturēšanas darbos.
  • veikt dažāda veida teritorijas labiekārtošanas, teritorijas kopšanas un būvniecības- remonta darbus.
  • veikt metāla un koka apstrādes darbus ar rokas instrumentiem (griešana, frēzēšana, urbšana, asināšana, utt.).

Piedāvājam:

  • dinamisku darbu;
  • garantētu atalgojumu;
  • sociālās garantijas;
  • bruto algu 899,00 EUR (profesijas kods 8341 06)

Pretendentam jāiesniedz:

  • CV, pieteikuma vēstule.

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2019.gada 8.septembrim uz e-pastu: laila.raiskuma@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996265.

Ādažu novada dome aicina darbā ceļu ekspluatācijas inženiera palīgu uz pilnu slodzi

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība inženiertehniskajā jomā, vēlams transporta vai ceļu būves nozarē (2.līmeņa profesionālā vai maģistra grāds);
  • teicamas valsts valodas un vēlamas svešvalodas zināšanas;
  • spēja pastāvīgi iegūt informāciju ceļu būvniecības, uzturēšanas tehnoloģiju attīstības, kā arī satiksmes organizācijas jautājumos;
  • spēja izstrādāt ar ceļu un ielu infrastruktūras attīstību un uzturēšanu saistīto dokumentāciju (satiksmes organizācijas shēmas, tehniskās specifikācijas utt.);
  • spēja plānot, koordinēt un vadīt pašvaldības ceļu un ielu infrastruktūras attīstības un uzturēšanas darbus;
  • spēja organizēt darba izpildi, patstāvīgi pilnveidot amata kompetenci;
  • spēja kontrolēt ceļu infrastruktūras projektēšanas, satiksmes organizācijas, būvniecības un uzturēšanas pakalpojumu sniedzēju saistību izpildi;
  • iemaņas budžeta plāna sastādīšanā un tā izpildes organizēšanā;
  • labas komunikācijas spējas, augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja strādāt komandā;
  • teicamas datorlietošanas prasmes (programmas MS Word, Excel, AutoCad);
  • iniciatīva, analītiska domāšana, spēja konstatēt problēmu un piedāvāt tās risināšanas variantus.

Galvenie pienākumi:

  • veikt regulāru pašvaldības autoceļu stāvokļa, to elementu apsekošanu, organizēt un uzraudzīt to uzturēšanu, atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • organizēt un uzraudzīt darbības satiksmes organizācijas pilnveidošanai (arī pasākumu un remonta darbu laikā);
  • plānot un koordinēt pašvaldības darbību autoceļu izbūves un pārbūves jomā;
  • organizēt pašvaldības autoceļu tehnisko specifikāciju sagatavošanu, būvprojektu saskaņošanu, rakšanas atļauju izsniegšanu, veikt ar ceļu būvju uzturēšanu saistīto pakalpojumu izpildes kontroli;
  • izstrādāt un atjaunot autoceļu sarakstus un autoceļu uzturēšanas žurnālus un citu dokumentāciju.

Par priekšrocību uzskatīs:

  • iepriekšējā pieredze ceļu uzturēšanas vai ceļu būvniecības jomā vismaz 3 gadi;
  • būvprakses sertifikāts.

Piedāvājam:

  • dinamisku darbu;
  • garantētu atalgojumu;
  • sociālās garantijas;
  • bruto algu 1244,00 EUR (profesijas kods 2142 15)

Pretendentam jāiesniedz:

  • CV, motivācijas vēstule.

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2019.gada 8.septembrim uz e-pastu: laila.raiskuma@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996265.