10.07.2013.
Prasības pretendentiem:
-
profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze.
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
- teicamas lietvedības zināšanas;
- ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
-
labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām (dokumentu vadības sistēmas NAMEJS pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību);
- teicamas latviešu valodas zināšanas;
- vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas;
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.
Galvenie pienākumi:
- apmeklētāju pieņemšana;
- ienākošo dokumentu un zvanu plūsmas koordinēšana un organizēšana;
- dokumentu sagatavošana, noformēšana un reģistrēšana;
- sēžu administrēšana un protokolēšana.
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
- sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2013.gada 31.jūlijam uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pastu: Ādaži novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164.
Uzziņas pa tālruni 67996461.