05.09.2018.
Ādažu novada dome aicina darbā Kancelejas klientu apkalpošanas speciālistu (darbs Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā – VPVKAC) uz projekta īstenošanas laiku
Prasības pretendentiem:
- profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis);
- vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze lietvedības jomā;
- ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
- labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām (dokumentu vadības sistēmas NAMEJS pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību);
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu valodas zināšanas;
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos;
Galvenie pienākumi:
- saņemto dokumentu reģistrēšana un nodošana atbildīgajiem darbiniekiem;
- dokumentu sagatavošana, noformēšana, reģistrēšana un izsniegšana adresātam;
- dokumentu vadības sistēmas un citu datu reģistru izmantošana amata pienākumu pildīšanai;
- zvanu plūsmas koordinēšana un iedzīvotāju tikšanās ar speciālistiem organizēšana;
- nodrošināt klientam – pakalpojuma pieprasītājam iespēju ar VPVKAC starpniecību atbilstoši pakalpojumu aprakstiem saņemt konsultācijas par valsts pārvaldes iestāžu (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA, VZD) pakalpojumiem;
- konsultēt klientus par e-pakalpojumiem.
Par priekšrocību uzskatīs:
- pieredze darbā valsts pārvaldē vienā no 7 iestādēm (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA un VZD) vai pieredze lietvedības jomā.
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu ar atsaucīgiem kolēģiem;
- sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2018.gada 7.septembrim uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pastu: Ādaži novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461.
Par citām vakancēm plašāk sadaļā VAKANCES.