Ādažu novada dome aicina darbā Kancelejas klientu apkalpošanas speciālistu uz nenoteiktu laiku

29.01.2020.

Prasības pretendentiem:

  • vēlama profesionālā izglītība lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), ekonomikas vai finanšu nozarē,
  • vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze lietvedības jomā;
  • ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
  • labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu valodas zināšanas;
  • teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.

Galvenie pienākumi:

  • apmeklētāju pieņemšana un informēšana par valsts pārvaldes 9 iestāžu (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA, VZD, VDI un SIVA) un pašvaldības pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību (darbiniekam tiks nodrošināta apmācība);
  • dokumentu sagatavošana, noformēšana un reģistrēšana attiecīgajās valsts pārvaldes iestāžu un pašvaldības datu bāzēs;
  • saņemto dokumentu reģistrēšana un zvanu pieņemšana, to plūsmu koordinēšana.

Par priekšrocību uzskatīs:

  • pieredzi darbā valsts pārvaldē vai vienā no 9 iestādēm (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA, VZD, VDI un SIVA) vai darbu lietvedības jomā;
  • dokumentu vadības sistēmas “Namejs City” pārzināšanu.

Piedāvājam:

  • atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • sociālās garantijas;
  • bruto mēnešalgu 984,00 EUR, profesiju klasifikatora kods 4222 07

Iesniedzamie dokumenti:

  • profesionālās darbības apraksts (CV);
  • izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
  • motivācijas vēstule.

Pieteikšanās termiņš – 2020.gada 23.februāris

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2020.gada 23.februārim uz e-pastu: laila.raiskuma@adazi.lv. vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67997971.

 

Par citām vakancēm pašvaldībā aicinām ielūkoties sadaļā Pašvaldība/Vakances, savukārt vakances uzņēmumos visā novadā meklē sadaļā Sludinājumi/Darbs.