Sociālais dienests aicina darbā sociālo darbinieku sociālo pakalpojumu jomā Carnikavas pagastā

14.10.2021.

Aicinām darbā sociālo darbinieku Carnikavas pagastā sociālo pakalpojumu jomā.

 Prasības pretendentam:

  • Augstākā sociālā darbinieka izglītība;
  • Prasme klausīties un strādāt komandā, uzņemties iniciatīvu un atbildību;
  • Teicamas saziņas un komunikācijas spējas, prasme prezentēt viedokli un spēja ātri pieņemt lēmumu;
  • Zināšanas lietvedībā (iesniegumu pieņemšana, vēstuļu, ziņojumu, lēmumu un atzinumu sagatavošana)
  • Prasme strādāt ar datoru un citu biroja tehniku, pārzināt darbu Pašvaldības sociālās palīdzības informācijas sistēmā (turpmāk – SOPA).
  • obligātas valsts valodas zināšanas.

Amata pienākumi

  • Vadīt klienta sociālo problēmu risināšanu, piesaistot nepieciešamos speciālistus.
  • Metodiski pareizi strādāt ar klientu individuāli vai ar ģimeni, lai identificētu un analizētu sociālās problēmas, noteikt atbilstošo sociālā pakalpojuma veidu vai problēmu risinājuma iespējas.
  • Pārstāvēt klienta tiesības un intereses.
  • Nodrošināt klienta sociālā atbalsta tīkla veidošanu.
  • Palīdzēt klientam attīstīt nepieciešamās prasmes un risināt klienta problēmas.
  • Attīstīt preventīvās un intervences programmas, lai veicinātu iedzīvotāju vajadzību apmierināšanu.
  • Regulāri aktualizēt informāciju SOPA un veikt ievadīto datu pārbaudi.
  • Veidot sadarbību ar citiem sociālo pakalpojumu sniedzējiem un iestādēm.
  • Izveidot un uzturēt klientu personiskās lietas.
  • Sastādīt un sniegt atskaites.
  • Organizēt personu ar funkcionāliem vai garīga rakstura traucējumiem aprūpes mājās, asistenta, pavadoņa  pakalpojumu nepieciešamību.
  • Veikt nepieciešamos pasākumus klientu ievietošanai sociālās aprūpes un rehabilitācijas iestādēs.
  • Novērtēt piešķirto pakalpojumu kvalitāti.
  • Sagatavot lēmumus, vēstules, atzinumus, izziņas, veikt to reģistrēšanu, izrakstu sagatavošanu un nosūtīšanu.

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

  •  iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā.

Piedāvājām:

  • mūsdienu prasībām atbilstošus darba apstākļus;
  • algu EUR 1223,00 EUR (bruto) (profesijas kods 2635 01) un sociālās garantijas;
  • darba vieta: Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas pagasts, Ādažu novads;

CV un motivācijas vēstuli sūtīt elektroniski: vakance@adazi.lv vai iesniegt personīgi Ādažu Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Gaujas ielā 33A, 1.stāvā . Pieteikumus gaidām līdz 2021.gada 18. oktobrim. Tālrunis informācijai: 20243515.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016.gada 27.aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, informējam, ka: 1) pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi; 2) pretendentu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases ietvaros ir Ādažu novada pašvaldība, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu pag., Ādažu novads, LV-2164, 3) pretendentu personas dati tiks uzglabāti 3 mēnešus pēc atlases norises veikšanas. Ar sīkāku tiesību aprakstu saistībā ar personas datu apstrādi var  iepazīties mājas lapā: www.carnikava.lv/personas datu aizsardzība vai vēršoties pie datu aizsardzības speciālista  kontaktējoties ar e-pasta starpniecību: datu.aizsardziba@carnikava.lv.