Saistībā ar valstī noteiktajiem ierobežojumiem un Covid riskiem no šodienas, 14.oktobra, Valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centrā klientu pieņemšana notiks tikai pēc iepriekšēja pieraksta, tālr.67997350. Tāpat iepriekš jāpierakstās, ja vēlaties veikt maksājumus Klientu centra kasē, tālrunis 67997684.
Atgādinām, ka VPVKAC pakalpojumus var saņemt:
Ādažu novada būvvalde pieņems klientus dokumentu iesniegšanai klātienē, ja dokumentus nav iespējams iesniegt elektroniski. Obligāts iepriekšējs pieraksts, tālr. 67996490! Ja vajadzīga būvvaldes konsultācija, aicinām sazināties ar speciālistiem pa tālruni vai e-pastā. Būvvaldes pakalpojumus var saņemt attālināti, veidlapas meklēt sadaļā Būvniecība/Iesniegumu veidlapas. Atgādinām, ka no 1.janvāra būvniecības dokumentācijas iesniegšana un izskatīšana notiek elektroniski BIS sistēmā!
Sociālais dienests apmeklētājus konsultācijām klātienē pieņem pēc iepriekšēja pieraksta. Turpinām iesniegumus pieņemt elektroniski, e-pasts: soc.dienests@adazi.lv, kā arī tos var atstāt pastkastē pie ieejas Sociālajā dienestā Gaujas iela13/15. Zvanīt pa tālr. sociālajam darbiniekam 67996661, sociālajam darbiniekam ģimenēm ar bērniem 67809399
Dzimtsarakstu nodaļa apmeklētājus pieņem, iepriekš sazinoties pa tālr.67996007.
Ādažu novada bāriņtiesa apmeklētājus konsultācijām klātienē pieņem pēc iepriekšēja pieraksta. Pieteikties konsultācijai var, zvanot pa tālruni 67997246 vai 67398037. Turpinām iesniegumus pieņemt elektroniski: e-pasts: barintiesa@adazi.lv.
SVARĪGA INFORMĀCIJA!
Infekcijas izplatīšanās gadījumā informācija par pakalpojuma saņēmēja/klienta apmeklējumu var tikt nodota Slimību profilakses kontroles dienestam. Ierodoties klātienē, klientam jālieto sejas aizsargmaska! Aicinām ikvienu apmeklētāju būt atbildīgam un ievērot valdības noteiktos epidemioloģiskos pasākumus, lai ierobežotu Covid-19 izplatību!