Ādažu novada dome aicina darbā Kancelejas lietvedības sekretāri

10.07.2013.

Prasības pretendentiem:

  • profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze.
  • teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • teicamas lietvedības zināšanas;
  • ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
  • labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām (dokumentu vadības sistēmas NAMEJS pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas;
  • augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.

Galvenie pienākumi:

  • apmeklētāju pieņemšana;
  • ienākošo dokumentu un zvanu plūsmas koordinēšana un organizēšana;
  • dokumentu sagatavošana, noformēšana un reģistrēšana;
  • sēžu administrēšana un protokolēšana.

Piedāvājam:

  • atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • sociālās garantijas.

Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2013.gada 31.jūlijam uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pastu: Ādaži novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164.

Uzziņas pa tālruni 67996461.