Ādažu novada dome aicina darbā Kancelejas vadītāju uz nepilnu slodzi

20.07.2012.

Prasības pretendentiem:
•    augstākā izglītība;
•    pieredze biroja vadītāja amatā vai līdzīgā vadošā amatā ne mazāk kā 2 gadi;
•    teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
•    teicamas lietvedības zināšanas;
•    ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
•    labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām (dokumentu vadības sistēmas NAMEJS pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību);
•    teicamas latviešu valodas zināšanas;
•    vēlams angļu un krievu valodas zināšanas;
•    augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.

Galvenie pienākumi:
•    vadīt (plānot, organizēt un kontrolēt) Kancelejas darbu;
•    administrēt dokumentu pārvaldības sistēmu un nodrošināt dokumentu apriti pašvaldībā;
•    izstrādāt lietvedību reglamentējošos dokumentus, iniciēt citu iekšējo normatīvo aktu izstrādi vai piedalīties to izstrādē;
•    izstrādāt, uzturēt un attīstīt apmeklētāju apkalpošanas standartus;
•    administrēt un protokolēt Komiteju un Domes sēdes.

Piedāvājam:
•    atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
•    sociālās garantijas.

 
Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2012.gada 19.augustam uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pastu: Ādaži novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461.