Sociālais dienests aicina darbā sociālo darbinieku palīdzības jautājumos Carnikavas pagastā

24.09.2021.

Ādažu novada pašvaldības Sociālais dienests aicina darbā sociālo darbinieku palīdzības jautājumos Carnikavas pagastā.

Prasības pretendentam:

  • Augstākā sociālā darbinieka izglītība;
  • Prasme klausīties un strādāt komandā, uzņemties iniciatīvu un atbildību;
  • Teicamas saziņas un komunikācijas spējas, prasme prezentēt viedokli un spēja ātri pieņemt lēmumu;
  • Zināšanas lietvedībā (iesniegumu pieņemšana, vēstuļu, ziņojumu, lēmumu un atzinumu sagatavošana)
  • Prasme strādāt ar datoru un citu biroja tehniku, pārzināt darbu Pašvaldības sociālās palīdzības informācijas sistēmā (turpmāk – SOPA).
  • obligātas valsts valodas zināšanas.

Galvenie pienākumi:

  • Informēt klientus par viņu tiesībām uz sociālo palīdzību un par šo tiesību realizācijas iespējām un kārtību, kā arī līdzdarbības pienākumiem sociālās palīdzības saņemšanā.
  • Pieņemt un reģistrēt sociālās palīdzības pieprasītāja rakstveida un mutvārdu pieprasījumus (iesniegumus) Pašvaldības sociālās palīdzības informācijas sistēmā (turpmāk – SOPA).
  • Novērtēt mājsaimniecības sociālo un materiālo situāciju, noformēt iztikas līdzekļu deklarācijas, slēgt vienošanās par līdzdarbību un nodrošināt pašvaldības sociālās palīdzības piešķiršanu atbilstoši normatīvajiem aktiem un metodiskajiem norādījumiem.
  • Regulāri aktualizēt informāciju SOPA un veikt ievadīto datu pārbaudi.
  • Sniegt precīzas, klientam saprotamas atbildes uz klienta interesējošo jautājumu un saprotami izskaidrot klientam pieņemtā lēmumu pamatojumu.
  • Veidot klienta lietu, kurā iekļauti precīzi dati par klientu un viņa ģimenes situāciju, dzīves apstākļiem, pievienojot dokumentus, kas pierāda klienta materiālo un ģimenes situāciju, atbilstoši lietu nomenklatūras prasībām.
  • Sagatavot klientu lietas nodošanai arhīvā.
  • Sociālās palīdzības piešķiršanas procesā, sadarboties ar sociālā darba speciālistiem
  • Sagatavot administratīvo aktu un informatīvo vēstuļu projektus atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

  •  iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā.

Piedāvājām:

  • mūsdienu prasībām atbilstošus darba apstākļus;
  • algu EUR 1250,00 EUR (bruto) (profesijas kods 2635 01) un sociālās garantijas;
  • darba vieta: Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas pagasts, Ādažu novads;

Pretendentam jāiesniedz:

  • CV un motivācijas vēstule.

CV un motivācijas vēstuli sūtīt elektroniski: vakance@adazi.lv vai iesniegt personīgi Ādažu Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Gaujas ielā 33A, 1.stāvā . Pieteikumus gaidām līdz 2021.gada 4. oktobrim. Tālrunis informācijai: 20243515.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016.gada 27.aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, informējam, ka: 1) pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi; 2) pretendentu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases ietvaros ir Ādažu novada pašvaldība, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu pag., Ādažu novads, LV-2164, 3) pretendentu personas dati tiks uzglabāti 3 mēnešus pēc atlases norises veikšanas. Ar sīkāku tiesību aprakstu saistībā ar personas datu apstrādi var  iepazīties mājas lapā: www.carnikava.lv/personas datu aizsardzība vai vēršoties pie datu aizsardzības speciālista  kontaktējoties ar e-pasta starpniecību: datu.aizsardziba@carnikava.lv. 

 

Ar citām vakancēm pašvaldībā iespējams iepazīties sadaļā Pašvaldība/ Vakances, par vakancēm uzņēmumos citur novadā iespējams uzzināt sadaļā Sludinājumi/ Darbs.