Ātrāk, ērtāk, izdevīgāk – ar šādu saukli 2015.gada 1.oktobrī ar valsts pārvaldes 8 iestāžu (Valsts ieņēmumu dienests, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, Lauku atbalsta dienests, Nodarbinātības valsts aģentūra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Uzņēmumu reģistrs, Valsts zemes dienests, Valsts darba inspekcija) pakalpojumiem tika papildināts 2014.gada 3.februārī izveidotā Ādažu novada Klientu apkalpošanas centra pašvaldības pakalpojumu klāsts, kas turpmāk tika apvienots Ādažu novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC).
VPVKAC Jūs varat:
Klientu ērtākai pakalpojumu izmantošanai, VPVKAC ir pieejama kase, kurā uz vietas var veikt norēķinus par nepieciešamajiem pakalpojumiem.
VPVKAC darbs 2016.gadā skaitļos:
Izvēlētais pakalpojuma veids VPVKAC (klātienē) | Klientu saņemto pakalpojumu skaits gadā | % |
Pašvaldības pakalpojumi | 2240 | 45 |
Valsts pārvaldes iestāžu pakalpojumi | 899 | 18 |
Kase | 1627 | 33 |
Pakalpojumi īpašai klientu grupai (grūtniecēm, klientiem ar bērniem līdz 7 gadu vecumam, senioriem, klientiem ar invaliditāti) | 118 | 2 |
Pakalpojumi pašvaldību iestādēm | 106 | 2 |
Kopā: | 4490 | 100 |
Ar katru gadu arvien vairāk klientu vēršas VPVKAC pēc pakalpojumiem – no š.g. 2.janvāra līdz š.g. 28.aprīlim VPVKAC pakalpojumi tika pieprasīti un sniegti 3133 reizes (kas ir 68% no 2016.gadā sniegtajiem pakalpojumiem), no tiem pašvaldības pakalpojumi – 1122, valsts iestāžu pakalpojumi – 882 un kases pakalpojumi – 1034.
Ādažu novada VPVKAC stiprā puse ir VID un VSAA pakalpojumu sniegšana – no š.g. 2.janvāra līdz š.g. 28.aprīlim iespēju iesniegt gada ienākumu deklarācijas izmantoja 349 klienti, savukārt VSAA pakalpojumus izmantoja 606 klienti.
VPVKAC speciālistu darbs ir vērsts uz klientu orientētu apkalpošanas nodrošināšanu, kad speciālisti meklē individuālo risinājumu katrai klientu situācijai, nodrošinot pakalpojumu uz vietas vai izmantojot portālu www.latvija.lv, šādi taupot klientu laiku un resursus.
Pateicamies VPVKAC klientiem par izdarīto izvēli, pieprasot VPVKAC pakalpojumus, kā arī aicinām arī turpmāk izmantot VPVKAC pakalpojumus gan klātienē, gan arī attālināti.