Pirmās VID struktūrvienības pārcelsies un uzsāks darbu vienotajā VID ēkā Talejas ielā 1 laikā no 19.maija līdz 23.maijam

16.05.2014.

Līdz ar Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) un valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" 2014.gada 30.aprīlī parakstīto Apakšnomas līgumu ēka Talejas ielā 1 ir nonākusi VID kā apakšnomnieka rīcībā. Uzreiz pēc Apakšnomas līguma parakstīšanas ēkā tika uzsākti darba vietu iekārtošanas un mēbeļu uzstādīšanas darbi.

Vēršam uzmanību, ka laikā no 2014.gada 19.maija līdz 23.maijam uz ēku Talejas ielā 1 pārcelsies un darbu uzsāks šādas Rīgā izvietotās VID struktūrvienības:  

 

  • VID Muitas pārvalde, kas līdz šim atradās 11.novembra krastmalā 17;
  • VID Lielo nodokļu maksātāju klientu apkalpošanas centrs un Akcīzes pārvaldes klientu apkalpošanas centrs, kas līdz šim atradās Jerzualemes ielā 1
  • Nodokļu parādu piedziņas pārvalde, Nodrošinājuma pārvalde un Personālvadības pārvalde, kas arī līdz šim atradās Jeruzalemes ielā 1.

 

Saskaņā ar pašreiz spēkā esošo pārcelšanās plānu pārējās Rīgā izvietotās VID struktūrvienības uz jauno vienoto adresi Talejas ielā 1, Rīgā tiks pārceltas šādos datumos:

 

VID klientu apkalpošanas centri:

 

  • Rīgas rajona klientu apkalpošanas centrs (Skanstes iela 50/54) – 10.06. līdz 17.06.
  • Rīgas Vidzemes priekšpilsētas klientu apkalpošanas centrs (Brīvības gatve 214) – 19.06. līdz 20.06.
  • Rīgas Ziemeļu klientu apkalpošanas centrs (Katrīnas iela 5) – 25.06. līdz 26.06.
  • Rīgas Latgales priekšpilsētas klientu apkalpošanas centrs (Lomonosova iela 9) – 09.07. līdz 10.07.
  • Rīgas Pārdaugavas klientu apkalpošanas centrs (Mazā Nometņu iela 39) – 29.07. līdz 30.07.

 

Pārējās Rīgā izvietotās VID struktūrvienības:

  • Muitas pārvalde (Citadeles ielā 1) – 26.05.
  • Muitas pārvalde (Eksporta ielā 6) – 27.05.
  • Muitas laboratorija (Citadeles iela 3) – 26.05. līdz 13.06.
  • Iekšējā audita daļa (Katrīnas iela 5a) – 26.05. līdz 27.05.
  • Nodokļu kontroles pārvalde (Skanstes iela 50/54) – 10.06. līdz 17.06.
  • Finanšu pārvalde (Aspazijas bulvāris 24) – 18.06. līdz 19.06.
  • Juridiskā un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvalde (Aspazijas bulvāris 24) – 18.06. līdz 19.06.
  • Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļa (Smilšu iela 1) – 03.07. līdz 08.07.
  • Informātikas pārvalde (Smilšu iela ¼) – 03.07. līdz 08.07.
  • Nodokļu pārvalde (Smilšu iela 1) – 3.07. līdz 08.07.
  • Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvalde (Smilšu iela 1) – 3.07. līdz 08.07.
  • Slepenības režīma nodrošināšanas daļa (Smilšu iela ¼) – 3.07. līdz 08.07.
  • Muitas kriminālpārvalde (Eksporta 6) – 14.07. līdz 15.07.
  • Finanšu policijas pārvalde (K.Valdemāra iela 1a) – 18.07. līdz 22.07.

 

Jāņem vērā, ka pārcelšanās procesa gaitā grafiks var tikt koriģēts, ņemot vērā pārvietojamo darbinieku lielo skaitu.

 

Vēršam uzmanību, ka VID pārcelšanās procesa gaitā mainīsies arī dienesta darbinieku tālruņu numuri, savukārt jūlija sākumā līdz ar VID vadības pārcelšanos uz jauno ēku mainīsies arī VID juridiskā adrese.

 

Tādēļ aicinām aktīvi sekot līdzi aktuālajai informācijai par VID pārcelšanos iestādes mājaslapā www.vid.gov.lv, klientu apkalpošanas centros, sociālajos tīklos twitter: @vid_gov_lv un www.facebook.com/vidgovlv un plašsaziņas līdzekļos.

 

VID darīs visu iespējamo, lai pārcelšanās procesa laikā VID klientiem tiktu nodrošināta pakalpojumu sniegšanas nepārtrauktība.

 

Atgādinām, ka VID administratīvo ēku kompleksā ir paredzētas darba vietas vairāk nekā 2500 VID darbiniekiem un tiek prognozēts, ka vienas dienas laikā to apmeklēs apmēram 2000 VID klienti. VID administratīvo ēku kompleksā gan klientiem, gan darbiniekiem būs pieejama arī virkne ikdienā nepieciešamo pakalpojumu, piemēram, ērta autostāvvieta, bezvadu interneta tīkls un dažādi sadzīves pakalpojumu sniedzēji – sabiedriskās ēdināšanas pakalpojums, konditoreja, preses tirdzniecības vieta, aptieka u.tml.