29.01.2020.
			
						
Prasības pretendentiem:
- vēlama profesionālā izglītība lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), ekonomikas vai finanšu nozarē,
 
- vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze lietvedības jomā;
 
- ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
 
- labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām;
 
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu valodas zināšanas;
 
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
 
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.
 
Galvenie pienākumi:
- apmeklētāju pieņemšana un informēšana par valsts pārvaldes 9 iestāžu (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA, VZD, VDI un SIVA) un pašvaldības pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību (darbiniekam tiks nodrošināta apmācība);
 
- dokumentu sagatavošana, noformēšana un reģistrēšana attiecīgajās valsts pārvaldes iestāžu un pašvaldības datu bāzēs;
 
- saņemto dokumentu reģistrēšana un zvanu pieņemšana, to plūsmu koordinēšana.
 
Par priekšrocību uzskatīs:
- pieredzi darbā valsts pārvaldē vai vienā no 9 iestādēm (LAD, NVA, PMLP, UR, VID, VSAA, VZD, VDI un SIVA) vai darbu lietvedības jomā;
 
- dokumentu vadības sistēmas “Namejs City” pārzināšanu.
 
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
 
- sociālās garantijas;
 
- bruto mēnešalgu 984,00 EUR, profesiju klasifikatora kods 4222 07
 
Iesniedzamie dokumenti:
- profesionālās darbības apraksts (CV);
 
- izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
 
- motivācijas vēstule.
 
Pieteikšanās termiņš – 2020.gada 23.februāris
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2020.gada 23.februārim uz e-pastu: laila.raiskuma@adazi.lv. vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67997971.
 
Par citām vakancēm pašvaldībā aicinām ielūkoties sadaļā Pašvaldība/Vakances, savukārt vakances uzņēmumos visā novadā meklē sadaļā Sludinājumi/Darbs.