11.01.2021.
			
						
Prasības pretendentiem:
- vēlama profesionālā izglītība lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), ekonomikas vai finanšu nozarē,
 
- vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze lietvedības jomā;
 
- ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
 
- labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām;
 
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu valodas zināšanas;
 
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
 
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.
 
Galvenie pienākumi:
- saņemto dokumentu reģistrēšana un nodošana atbildīgajiem darbiniekiem;
 
- dokumentu sagatavošana, noformēšana, reģistrēšana un izsniegšana adresātam;
 
- dokumentu vadības sistēmas un citu datu reģistru izmantošana amata pienākumu pildīšanai;
 
- zvanu plūsmas koordinēšana un iedzīvotāju tikšanās ar speciālistiem organizēšana;
 
- darba grupu un projektu vadības grupu sapulču organizēšana un protokolēšana;
 
- daļas kompetencē esošos līgumu rēķinu apstrāde;
 
- atbalsta funkciju sniegšana daļas speciālistiem pie projektu vadīšanas, dokumentu sagatavošanas izskatīšanai komitejās un informācijas sniegšanas iedzīvotājiem;
 
- regulāri pārbaudīt pašvaldībai saistošu būvniecības lietu statusu BIS 1 un informēt iesaistītās personas BIS 1 datu ievadīšanas jautājumos;
 
- veikt dokumentu apstrādi (kontrolēt piešķirto uzdevumu izpildes termiņus, nodot apakšuzdevumus pašvaldības speciālistiem saskaņošanai, apstiprināt uzdevumu izpildi pozitīva rezultāta gadījumā, kā arī ievadīt BIS 2 sagatavotos tehniskos noteikumus un atzinumus.
 
Par priekšrocību uzskatīs:
- pieredzi darbā ar BIS;
 
- dokumentu vadības sistēmas “Namejs City” pārzināšanu.
 
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
 
- sociālās garantijas;
 
- bruto mēnešalgu EUR 1071-1095, profesijas klasifikatora kods 3341 02.
 
Iesniedzamie dokumenti:
- profesionālās darbības apraksts (CV);
 
- izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
 
- motivācijas vēstule.
 
Pieteikšanās termiņš – 2021.gada 23.janvārim
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2021.gada 23.janvārim uz e-pastu: vakance@adazi.lv. vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996265.